Opowiadania - str 427

  • Wiecznie sam

    Moja historia to całe moje życie. Mam już prawie 17 lat i nigdy nie miałem jeszcze dziewczyny, to co tu opowiem zaraz może wam się wydać śmieszne albo chamskie, ale to co ...

  • Duet kobiet

    Cześć mam na imię Kinga mam 18 lat mój rozmiar stanika to c 80.Pewnego dnia moja przyjaciółka zaprosiła mnie do siebie.początkowo nie miałam na to ochoty ale powiedziała ...

  • Połamaniec

    To był straszny dzionek buuu . W szkole było ok żaba poza w-f buuu . Mieliśmy biegi na 60 metrów hehe . Przebiegłam metę i koniec złamałam sobie rękę buuu buuu buuu ...

  • Niespełniona miłość...

    Na wstępie chciałbym oznajmić, że wszyscy którzy zamieścili na tej stronie opowiadania są WIELCY. Większość z tych opowiadań to część waszego życia. Nie mnie ...

  • Dziewczyna w czerwonej chustce

    -Chcesz porozmawiać moje dziecko? – Spytał mężczyzna w brązowym habicie z kapturem. -Jaa…tak chcę – wyszeptała Franciszkanin usiadł obok łóżka dziewczyny ...

  • W szkolnej ubikacji

    Pewnego dnia gdy miałam 16 lat w szkolnej damskiej ubikacji zdarzyło sie coś wspaniałego. Gdy załatwiłam swoja potrzebę już miałam wychodzić gdy nagle w tej właśnie ...

  • Niespełniona Miłość

    Cześć wam mam na imię Marcin mam 18 lat i chciałbym opowiedzieć pewną historię,która miała miejsce tego lata.Poznałem pewną dziewczynę,która była i jest piękna.Jest ...

  • Przygoda

    Przygoda Jestem człowiekiem,który lubi w czasie wakacji różne podróże.Mam na imię Marcin.Tego lata nigdzie nie wyjeżdżałem,ale to nic w porównaniu z tym co wam zaraz ...

  • Przygoda Sebola. Pod namiotami.

    Cześć! Chciałem wam opowiedzieć moją historię która zdążyła się w tym roku w wakacje. Mam 17 lat. Razem z bratem ciotecznym i kumplami wybraliśmy się nad jezioro pod ...

  • W wakacje 29 lipca 2007 roku

    W wakacje 29 lipca 2007 roku (3 rocznica śmierci mojego brata) przyjechałam skuterem do mojego brata ciotecznego na wieś. Jeżdżę tam od dzieciństwa. Koło tego mojego brata ...

  • Moje życie moja miłość

    No cóż...jakby tu zacząć...najlepiej byłoby od samego początku prawda? I chyba tak właśnie zrobię... Na imię mam Erika, jestem normalna dziewczyna, średniego wzrostu ...

  • Domek Na Wsi

    Tydzień temu ja i moja koleżanka z pracy pojechałyśmy na pewną wieś w pusty opuszczony domek, ponieważ chciałyśmy odpocząć od domu rodziny. Siedzimy pod kocem przy ...

  • Ale nuda

    Ale nuda - pomyślałem. Było lato, a ja siedziałem w domu i skakałem po kanałach TV. A może by tak wybrać się na spacer do lasu? - pomyślałem. Wziąłem ręcznik i ...

  • Wyjazd za granice

    Jestem z chłopakiem troszkę czasu bardzo go kocham nie widzę świata poza nim!dLa Niego Jestem w StaNiE PoLiCzYć GwiAzDy Na NiEbiE TO On SpRaWiŁ żE CuDa StAłY SiĘ ...