Opowiadania - str 425

  • Szkolna miłość

    Siedziałam na ławce w szkole, gdy nie spodziewanie podszedł do mnie chłopak. Bałam się bardzo, że chce mi ukraść kanapkę, ale on chciał mi ukraść kiełbache Grilową ...

  • To jest prawdziwa miłość.

    Mam na imię Madzia i mam 15 lat. Moje opowiadanie zaczyna się w maju. Moja przyjaciółka Kasia namówiła mnie na festyn. Miało być fajnie. Był tez tam jej sąsiad którego ...

  • Miłość większa od wszystkiego

    Mam na imię Arek, mam 18 lat i mieszkam razem z rodzicami w domku jednorodzinnym. Życie u mnie toczy się spokojnie, tzn. codziennie to samo: szkoła - dom, dom - szkoła, a w ...

  • Pierwsza miłośc

    A więc tak...Zaczęło się to w październiku 2005 roku. Miałam wtedy 14lat. Pewnego wieczoru strasznie mi się nudziło, miałam dopiero co doładowane konto wiec włączyłam ...

  • CUDOWNA PRAWDZIWA MIŁOŚĆ

    Chciałam wam opowiedzieć moją historię. Kto jest zainteresowany, niech czyta... Nigdy nie miałam szczęścia do miłości. Zakochiwałam się bez wzajemności. Wszystkie moje ...

  • MIŁOŚĆ

    Witam nazywam się Marcin i chce wam opowiedzieć o pewnej dziewczynie. Ma na imię Marta. Zaoferowałem Marcie jej żeby była moja dziewczyną i ona się zgodziła. Jednak nie ...

  • Poznałam go przez gg

    Mam na imię Ola i mam naście lat. Pewnego dnia siedziałam na gg i nagle ktoś do mnie napisał:: Cześć mam 18 lat i nazywam się Przemek... odpisałam mu i zaczęliśmy ...

  • Sam O' Brien

    Sam O'Brien pochodził z biednej rodziny, która wyemigrowała z Północnej Irlandii do Stanów Zjednoczonych, gdzie mieli rozpocząć nowe życie. Początki wydawały się ...

  • Życie

    Rozdział I Urodziłem się w zwykłej, przeciętnej rodzinie. Mama pracowała i pracuje do dziś w szpitalu a tata jeździ samochodem ciężarowym, siostra jest trzy lata starsza ...

  • Dwie cipki

    Nie lubię zostawać sama na noc w domu, więc kiedy mąż wyjechał na kilkudniowe szkolenie zadzwoniłam do Pauliny, czy może do mnie przyjechać. Chętnie się zgodziła i ...

  • Żona PEPE

    Żona przyjaciela. Jestem prezesem dużej firmy z kapitałem amerykańskim. Nasz zarząd składa się z 12 osób, przez pracowników zwanych 12 gniewnymi ludźmi. Nie ma w tym ...

  • Niesamowity okaz

    Cześć! Właśnie kończę (naście)lat. Mam na imię Anka, ale wszyscy przezywają mnie Dymanka, z powodu pewnego wydarzenia... . Gdy byłam w piątej klasie poznałam na ...

  • Ten pierwszy raz...

    To był piękny letni wieczór. Z koleżankami i kolegami pojechałam pod namiot na 2 tygodnie. I wtedy właśnie miało to miejsce. Tak, mój pierwszy raz... z facetem. To było ...

  • Zabójstwo doskonałe

    To zdarzyło się naprawdę. W zeszłe wakacje wyjechałam na wieś do babci. Jej sąsiadką była Monika. Miała tyle lat co ja, ale zawsze chodziła smutna. Przebywałam tam ...