Opowiadania - str 424

  • To musiało się zdarzyć.

    Do mojego brata przyszli znajomi. Był też on.. Postanowiliśmy pojechać na miasto, bo był jakiś koncert. W drodze na przystanek z A. szliśmy obok siebie, rozmawiając ...

  • AKWARIUM

    Sex bo o nim jest mowa poznałem w wieku xx lat i xx letnia dziewczyną. Tak tak może wydawać się mało, ale tak to było: Mama Moniki przyszła do mnie, w sprawie akwarium. Od ...

  • Wieczór kawalerski

    Kolega z pracy zaprosił mnie na wieczór kawalerski. Znając przebieg tego typu imprez, na których bywałem wcześniej, zawsze kończyło się telefonem do agencji towarzyskiej ...

  • Przyjaciele

    Pewnego dnia byłem umówiony z moja najlepsza przyjaciółką...troszkę się spóźniła co nie jest w jej stylu...gdy już przyszła do mnie rozmawialiśmy, w pełnym momencie ...

  • Wiersz o sexie

    Opowiem wam o moim pierwszym razie, który miał miejsce w naszej bazie. Zrobiłam to z moim chłopakiem, pięknym i słodkim Adasiem. Całowaliśmy się namiętnie i jak zawsze ...

  • Gdzie jestes?

    Kiedy zasypiam ciągle widzę te chwile...Wspólne rozmowy. spacery...Uwielbiam spać, bo wiem, że w moich snach będziesz ty.. Znowu mnie pocałujesz, dotkniesz....Gdzie ...

  • Stracona miłość

    Moja historia nie ma i nie będzie miała happy endu... Jeszcze trzy miesiące temu byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Wszyscy znajomi wróżyli nam wspólną ...

  • Szkolna kradzież

    To działo się wczoraj. Jakiś złodziej ukradł ze szkoły dziennik z ocenami naszej klasy. Pani dzisiaj w szkole nakazała odszukać złoczyńcę, nie chciała powiadamiać ...

  • Miłość Bez Wzajemności

    Witam mam na imię Adam mam 17 lat opowiem wam moja historie. Kiedyś miałem okazje poznać moja koleżankę. Na początku w cale mi się nie podobała, po kilku latach i po ...

  • Gwiazdkowa para

    Za oknem biały puch pokrywał drzewa, budynki i ulice. Troje małych dzieci budowało razem z mamą bałwana, a inne obrzucały się śnieżkami. Zelly przeciągnęła się i ...

  • Sylwestrowe ruchanie

    Sylwestra spędzałam razem z mężem i jego dwoma przyjaciółmi. Byliśmy wszyscy dobrze wstawienie, a po północy mąż mocno pijany usnął w fotelu, ja siedziałam koło ...

  • Prawdziwa historia

    Cześć jestem dziewczyną bliższych danych nie będę podawać bo to nie istotne. Czytałam tu wiele opowiadań i jak się domyślam to większość z nich to bajki. Jednak ja ...

  • Wakacyjna miłość

    To zdarzyło się w wakacje. miałam wtedy 16 lat. On pojawił się jakby znikąd... Ale ja wiedziała, że nie mogę MU zaufać... Dwa miesiące wcześniej zdradził mnie ...

  • Moja miłość

    Wydarzyło się to w lipcu... ach.. jak się wtedy pięknie zaczął dzień... Wraz z moją kumpelką zostałyśmy zaproszone na imprezę urodzinową do Omena. Kiedy przyjechali ...