Opowiadania - str 426

  • Gejowski trójkącik

    Leżałem sobie na kanapie i oglądałem telewizję. Właśnie w kolejnym jakimś teleturnieju babka pięć minut zastanawiała się nad tym, kto był ostatnim królem Polski ...

  • SZCZĘŚLIWA MIŁOŚĆ ZE SZKOŁY

    Zacznę od początku. Więc wszystko zaczęło się na początku roku szkolnego, zaplanowałem sobie że odrazu znajdę sobie dziewczynę z którą będę szczęśliwy, choć ...

  • To już koniec!

    Hej mam na imię Kaśka i mieszkam na wsi. W ostatnie wakacje poznałam boskiego chłopaka, jest moim ideałem. Zaczęłam z nim pisać i się spotykać i niestety się w nim ...

  • Sprężona żelatyna

    Był czwartek, w szkole jak zwykle nudy i Kamil, który zawsze się z nami droczy czyli ze mną i Pauliną. Później wraz z Pauliną poszłyśmy do szatni po kurtki ...

  • Mądry i fajny sen

    A więc w tym mądrym śnie szłam sobie piękną drogą, a tu nagle smok mi wyskakuje i jak mi machnął ogonem przed nosem to upadłam. Poczułam kamień. Miał kształt banana ...

  • Moja super zabawa!

    Mam (naście)lat i często gdy mamy nie ma to robię sobie taką zabawę: kiedyś dawno temu podwaliłem mojej koleżance o inicjałach M. K. (nie mogę podać imienia i nazwiska ...

  • Mój pierwszy raz!

    To była zima. Poszłam na sanki z moja kumpelą. Było zimno. Zjeżdżałyśmy z górki gdy wpadałyśmy na jakichś kolesi. Zaczęliśmy gadać. nagle jeden z nich namiętnie ...

  • Para dla niej

    Przygnębiona wyjazdem męża w delegację wróciłam do pustego domu, wzięłam szybki prysznic, owinięta ręcznikiem zrobiłam sobie drinka i włączyłam komputer. Zaszumiał ...

  • Powtorka z rozrywki

    Mam na imię Nadia i mam 15 lat. Chciałabym podzielić sie z Wami moja historia. Wszystko zaczęło sie rok temu. Pojechałam na ferie do dziadków na wieś. Była już tam moja ...

  • Chłopak z Dyskoteki

    Pewnego dnia ja i dziewczyny wybrałyśmy się na dyskotekę szkolno... Początek dyskoteki był nudny tańczyły wszystkie z innymi koleżankami. A jedna z nas sie odłączyła i ...

  • Ręka w cipie

    Był letni poranek wakacje zadzwonił mój chłopak żeby mnie zaprosić pod namioty ja sie zgodziłam. Zaczęłam się pakować. Nawet poszłam do sklepu kupić nową seksowną ...

  • Gejomania

    Cześć mam na imię Piotrek i mam 14 lat.W ławce siedzę z moim przyjacielem Tomkiem. Na początku podobały mi się dziewczyny ale z czasem zaczęli się też chłopcy. Pewnego ...

  • Przygoda w moim królestwie

    Pewnego dnia poszłam na wagary z koleżanką. Było bardzo zimno temperatura ok -11oC, śnieg leżał na drodze a my idziemy 2 km do pobliskiej wioski. Gdy już nie mogłyśmy ...

  • Zimowe igraszki

    Pewnej zimy szlam ulica a za mną trzech bardzo przystojnych chłopaków. Starszych ode mnie o 2 lata (ja miałam w tedy 14...)... Cały czas szli za mną aż doszłam do starego ...