Opowiadania - str 428

  • Brunetki

    Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni na drinka do mojego przyjaciela ze studiów, z którym nie widziałem się od wielu lat. Moja żona zrobiła się na bóstwo, ubrała ...

  • Spełnione fantazje

    Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ...

  • Od 3lat jeżdżę na wieś

    Cześć. Jestem Ania i teraz mam 16lat.Jak ta historia się zaczęła miałam 13 lat. Jestem dziewczyną jak każda inna. I oczywiście często się zakochuje:) Od 3lat jeżdżę ...

  • W aptece kolejka.

    W kolejce stoi mama z synkiem i cały czas się przekomarzają : - No mama! Kup mi ten samochodzik! - Mówiłam ci już tyle razy - byłeś niegrzeczny i za karę ci nie kupie! No ...

  • NIEWOLNICA

    Kiedyś byłam spokojna. miła, rozważna, skromna, nieśmiała, zamknięta w sobie dziewczyna z wsi, której nazwy teraz nie mogę sobie przypomnieć. Zawsze obserwowałam ...

  • Samobójstwo

    Mam problem no może nie aż taki wielki moja koleżanka się zabiła. Przyszła domnie powiedziała że mama ją zbiła zato że zauważyła jak pali papierosy ja mówię poco do ...

  • Zajety prysznic

    Jakies dwa lata temu pracowalem w angli w firmie kurierskiej, mieszkalem w wynajetym domu z dwoma znajomymi i z jedna panienka! szczerze mowiac zanim przyjechalem tam ,to nawet ...

  • Imprezka u kumpla

    Byem w pewn sobot na cakiem fajnym party. dokladnie byly to urodziny mojego kupla przemka! calkiem porzadny gosc wiec zapowiadalo sie calkiem niezle! a tym bardziej ze mial ...

  • Dzie zwykły jak każdy inny.

    dzie zwyky jak kazdy inny, soneczko sobie wieci a ja wlcz sie po tej maej miescinie jak osio! nie wiem co ze sob robi, znalazem awke w parku i postanowilem usic na chwil i zapali ...

  • Kacperek

    Ozorków miasto tak małe a tak przesycone erotyzmem. Kilka domów na krzyż, pare ulic, szeleszczących krzaków o dziwnie skrzypiących samochodów. Ciemne ulice pachną jeszcze ...

  • Bylam mniejsza..

    W sumie nie jest to zbytnio śmieszna historia ale ja zawsze gdy o niej pomyśle to się smieję. Otórz kiedys gdy byłam mniejsza miała mmoże 7 może 8 a w sumie nawet 9 lat ...

  • Obóz na Mazurach

    Mając 17 lat, pojechałam z przyjaciółką na obóz na Mazury do wsi obok Mikołajek. Obóz był zorganizowany z biura turystycznego więc nie liczyłyśmy na nic ciekawego ...

  • Przygoda bi...

    W środku nocy przebudziłem się, a właściwie chyba zostałem niechcąco obudzony. Przez chwilę nie wiedziałem co się dzieje, ale dość szybko skojarzyłem szybkie oddechy ...

  • Winda

    Nie cierpię kiedy słońce razi mnie rano w oczy. Nie znoszę kaca i unoszących się w powietrzu zapachów będących pozostałością wczorajszego wieczoru. Najbardziej jednak ...