Opowiadania - str 429

  • Zabawki z Hanoweru.

    W dniach 06 ? 11 czerwca odbywała się w Hanowerze duża wystawa, na której również nasza firma prezentowała swoje wyroby. Reprezentowani byliśmy przez zespół ...

  • Marek 01 Dzień Dziecka 05

    Znowu pewna symbolika. 1 czerwca to Dzień Dziecka. No i w tym dniu nie wiem czy ja jemu, czy on mnie zrobił prezent, ale miałam bardzo miłe zbliżenie z Markiem, który ...

  • Kobieca zazdrość

    Kiedyś miałam bardzo mądrą Babcię. Prosta kobieta, a zawsze umiała mi poradzić w taki czy inny sposób. Będąc już dobrze dorosłą panną pochwaliłam się Babci, że ...

  • Hamburgu - Moja Pupa

    Nie bardzo wiem, kiedy wczoraj usnęłam. Obudziłam się, była sobota rano, ale to co ?sklepane" mocno bolało. Nie było wyjścia, wolniutko zrobiłam toaletę, śniadanko i ...

  • Niespodzienka

    Właśnie stałam przed lustrem, robiąc ostatnie poprawki, kiedy usłyszałam dźwięk telefonu. Jesteś już gotowa. Tak, zaraz zejdę. Ostatnie pociągnięcie szminki i już ...

  • Sen

    Kiedy weszła do pokoju on siedział przy jej biurku i wpatrywał się w monitor. Weszła cicho, bez słowa ściskając coś w ręce. Podeszła do niego od tyłu i złapała ...

  • Podglądacz

    Była ciepła, upalna sobota. Ja jednak, zamiast się nią cieszyć, siedziałem w pokoju mojej siostry i ciągle jeszcze żyłem wrażeniami sprzed tygodnia, kiedy to zastałem ...

  • Mój stary to fanatyk wędkarstwa

    Mój stary to fanatyk wędkarstwa. Pół mieszkania zajebane wędkami najgorsze. Średnio raz w miesiącu ktoś wdepnie w leżący na ziemi haczyk czy kotwicę i trzeba wyciągać ...

  • Marek

    Przyszła środa, pierwsza po moim powrocie z Hanoweru. Jak zwykle w środę poszłam do mojego zakładu kosmetycznego, Ewa zrobiła swoje, po Ewie dobrał się do mnie Marek ...

  • Dubeltowa rekreacja

    Pierwszy Dubelt ? dwie Basie. Według Słownika Języka Polskiego PWN - Dublowanie ? wykonywanie czynności niezależnie od siebie przez dwie osoby, ewentualnie stosowanie w tej ...

  • Sauna

    Bardzo lubimy z żoną wygrzewać się w saunie. Najbliższa znajduje się w ośrodku sportowo-rekreacyjnym, położonym kilkaset metrów od naszego mieszkania. Ostatnio ...

  • Spotkanie

    Dwa dni po zabawie w saunie zaprosiliśmy na wieczór nowych partnerów mojej żony. Żona ubrała się w seksowną czarną bieliznę, pończoszki i wysokie szpilki. Swoje ...

  • Samotna Marta

    ?MARTA" ? erotyczne przygody pewnej, zwyczajnej, samotnej dziewczyny. *** Stała tak zziębnięta i przemoczona na tym zapomnianym przez Boga przystanku autobusowym i rozglądała ...

  • Mleczna przygoda

    Było chłodne, deszczowe, późnojesienne popołudnie. Wracałem ze szkoły. Drzwi do klatki schodowej były otwarte. Przemoczony, zziębnięty wbiegłem po schodach na moje ...