kasiak85

Katarzyna, 39 lat
Jestem mężatką bez dzieci trochę uległa mężowi bardzo go kochająca lubię jazdę na rowerze.Lubię opalać się topless,zwiedzanie ciekawych miejsc,rzadko noszę stanik, w domu często chodzę nago.W wieku 4 lat straciłam rodziców i wychowywałam się w bidulu.Aktualnie mieszkam z mężem w małym parterowym domku z ogródkiem.Opisuję tylko własne przeżycia nie mam fantazji literackiej.
razem:   thumb_up 469 thumb_down 72 mode_comment 115 visibility 1 125 571
  • Ostatnie opowiadanie

Witam wszystkich opowiadanie to piszę w imieniu mojej bratowej Kasi mam na imię Monika. Na początku grudnia Kasia trafiła do szpitala (podejrzenie osłabienia)niestety ...

• Moja zdrada przebaczenie

Po mojej zdradzie Andrzej nie odzywał się do mnie przez cały sierpień.Traktował mnie jak powietrze czyli coś co jest przy nas a nie widać.Czułam się okropnie widziałam ...

• Służbowo do Grecji

Historia którą chcę opowiedzieć zdarzyła się trzy lata temu też był początek września. Zadzwonił telefon było około 7 rano, wybiegłam nago z łazienki by odebrać ...

• Jacht

Było to kilka lat temu dwa lata po ślubie z Andrzejem.Wybraliśmy się na targi wiatr i woda w Gdyni.Podziwialiśmy różne jachty i pokazy ratownictwa, przeszliśmy obok ...

• W kinie

Historia którą chcę opisać wydarzyła się pod koniec września, razem z Basią i jej mężem Zbyszkiem umówiliśmy się do kina.Mój mąż Andrzej od rana męczył mnie bym ...

• Szalone zakupy

24 październik 2013 około 11.20 zadzwonił telefon -tak słucham? -cześć kochanie co robisz -piję kawę a coś się stało? -nic się nie stało tylko za pół godziny będę ...

• Dziwne zabawy z mężem

Podczas tego rocznego urlopu mój mąż wymyślił sobie dziwną zabawę jechaliśmy ze znajomymi nad jezioro na tydzień.Już pierwszego dnia podczas smarowania mi pleców ...

• Bosy weekend

Dostaliśmy z moim mężem Andrzejem zaproszenie na urodziny do jego kuzynki Moniki, podała nam tylko współrzędne gdzie mamy jechać. W piątek po pracy ruszyliśmy w drogę ...

• Wycieczka w górach

Było to w zeszłym roku w czerwcu, pojechaliśmy z mężem i z jego kolegą Jankiem i jego żoną Olą w góry koło Szczelińca. Na miejsce dojechaliśmy wieczorem więc ...

• Nagi dzień

Latem 2010 roku opalałam się w ogrodzie, mam tam takie fajne miejsce osłonięte od wiatru i gapiów. Więc wyszłam sobie w bikini na leżak mój mąż w tym czasie malował ...

• Szpital cz. 2

WSTĘP Na początek krótka odpowiedź do komentarzy, nie rozwinę o teściu gdyż moje opowiadania są autentyczne. W drodze do domu teść powiedział - mama czeka z kolacją ...

• Parapetówa

W piątek mąż zadzwonił z pracy że w sobotę idziemy do znajomych na parapetówkę i mam wyglądać seksi. Zapowiadali ładną pogodę jak na październik więc ubrałam ...

• Grzybobranie

Jechaliśmy do koleżanki Basi na urodziny, mieszka wraz z mężem Januszem na mazurach pod lasem. Miałam na sobie dżinsy, koszulę flanelową i tenisówki na bosych stopach. Na ...

• ZŁOTE GODY cz. 2

Po przywitaniu z teściami poszliśmy z mężem do pokoju na piętrze i mąż poszedł pod prysznic. Ja się rozebrałam i zaczęłam rozpakowywać torbę i okazało się że ...