Horrory - str 7

  • Sekta

    Historia oparta przeżyciami jednego z amerykańskich dzieci. Wszystko działo się około dwóch miesięcy temu. Mój dobry kolega zafascynowany religią, lecz od tej złej ...

  • 30 Sekund #2 (Córka)

    Usłyszałam huk strzału, a potem trzask walącego się na ziemię ciała ojca. Nie mogłam uwierzyć, że nie ma go już ze mną. Łzy spływały mi po policzkach... Przed ...

  • Pancerne znalezisko

    -Wojtuś! - wołała mama z przedpokoju do syna, znajdującego się na piętrze w swoim pokoju. -Tak?! - odpowiedział na wezwanie chłopak. -Wychodzimy z tatą. Wrócimy późno ...

  • Ciemne loki Clair

    Byłam jasnowłosą nimfą, a ona ciemnowłosą. Poznałyśmy się z Clair na wspólnym przedstawieniu w przedszkolu. Nawzajem byłyśmy o siebie zazdrosne, bo ja miałam bardzo ...

  • Dziwna Istota

    Każdy z was pewnie słyszał o opuszczonym szpitalu w Świętokrzyskiem. Stara legenda opowiada o pewnym doktorze, który zajmował się wszczepianiem genów zwierzęcych w geny ...

  • Demon w bloku.

    Pewnego dnia szukając mieszkania znalazłem ogłoszenie o chęci sprzedania za 2500 zł mieszkania 6 pokojowego z kuchnią i łazienką oraz toaletą. Zadzwoniłem na podany ...

  • Gospodarstwo Robinsonów cz. 1

    Henry Lee, młody osiemnastoletni blondyn, dorabia na poczcie rozwożąc listy i gazety do pobliskich domostw. Młodzian nie wie jednak, że dzisiejszy dzień będzie jego ...

  • Dni w których ZOMBIE nas wybrało.cz 2

    Dzień 2 Po wczorajszej rozmowie z Pauliną, nie mogłem spać, rozmyślałem ciągle nad tym co mówiła. To że pokłóciła się z mamą, to że może jej już nie zobaczyć ...

  • Jaskinia

    Razem z moją grupą postanowiliśmy zrobić sobie mały survival w lesie. Zabrałem ze sobą nóż i zapałki, a trójka moich kompanów wodę i jakieś sznurki oraz żyłki ...

  • TO BYŁ WYPADEK

    – Gdzie jesteś El? Elizabeth nie mogła wydobyć z siebie nawet szeptu, jakby niewidzialna ręka uciskała jej szyję. Krzyki ucichły. Budynek szkoły ogarnęła ...

  • Właściciel hotelu

    Była noc. Wracałem do domu. Praca jak zwykle zabrała mi większość mojego czasu. Dziwie się jak moja rodzina to jeszcze wytrzymuje. Może lepszym pytaniem byłoby, jak ...

  • Slash Smile

    Nudziłem się jak nigdy. Włączyłem więc komputer i zacząłem błądzić w internecie. Znalazłem stronę, na której był czat. Postanowiłem wejść i pośmiać się ...

  • Apokalipsa wg. Mictlantecuhtli

    Notka: Mictlantecuhtli - jest bogiem śmierci, a wręcz panem krainy umarłych z mitologii azteckiej, którą właśnie przerabiam ...