Horrory - str 5

  • Opowieści sprzed kominka - Zjawa

    "Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami, żyła sobie piękna księżniczka. Wychodziła na spacer po swym dworze, oraz mieście. Pewnego razu spotkała ...

  • Strach Przeszłych

    ~~Strach przeszłych~~ W związku z moimi dzisiejszymi urodzinami, napisałam dla Was kolejne popierdolone opowiadanie ^^ Życzę sobie... nie wiem xD a wy co mi zyczycie? ;* *** ...

  • Ostatnie spojrzenie.

    Był pogodny i niezwykle ciepły jak na wczesną jesień, sobotni wieczór. Większość studentów bawiła się w klubach w centrum miasta, lub odwiedzała rodziny, mieszkające ...

  • IZABELL

    Thomas Braun był znanym na całe miasteczko medium. Umiejętność nawiązywania kontaktu ze zmarłymi nabył prawdopodobnie od swojego dziadka, Jamesa Brauna. Od czasu ...

  • Noc

    Linda była wymarzoną dziewczyną dla swojego chłopaka, dlatego gdy zginęła podczas ich wspólnej przejażdżki na jego motorze, Marshall nie mógł się z tym pogodzić, co ...

  • Elizabeth 3

    Wcześnie rano postanowiłam się spotkać z Lukasem, było ok. 9 rano. Jak na wakacje to wcześnie. Anna się trochę źle czuła, więc została w domu. Postanowiliśmy iść do ...

  • Mściwy ojciec.

    Pewnego dnia o godz. 5:00 nad ranem budzę się z dość mocnym bólem głowy. Myślę , że dzisiaj jedziemy do Wolsztyna. Matka już od godziny jest na nogach i nas ...

  • Apokalipsa zombie-wstęp

    Data:2014-08-23 ------------>!!!UWAGA FORMA PAMIĘTNIKA!!!

  • Opowieści sprzed kominka - Po zmroku

    Każdy z Was ma na pewno w swoim mieście jedną, nieprzyjazną dzielnicę. Niektórzy mają nieprzyjemność mieszkać w tym rejonie, w jednym z umierających już ze starości ...

  • Spotkanie po Latach

    SPOTKANIE PO LATACH I Kiedy już odłożyła słuchawkę, perspektywa czasu pozostałego do powrotu Seweryna stała się dla Anety bolesna. Nie mogła teraz uwierzyć w to, iż na ...