Horrory - str 6

  • Mistrz

    Myli się ten, kto uważa, że można zapomnieć. Czas nie leczy ran. Sprawia tylko, że inne wspomnienia zasypują te najgorsze. Ale nie ma dobrych wspomnień. Są tylko lepsze ...

  • Elizabeth 2

    Przy kolacji mama zaczęła mnie odpytywać co to za chłopak, z którym dziś byłam na spacerze... boże, czy tylko mnie takie coś denerwuje ? Zawsze powtarza 'jak będziesz ...

  • Bezdech # 1

    UWAGA!!! Opowiadanie zawiera treści wulgarne i niesmaczne, nieocenzurowane. Zastanów się, zanim będziesz chciał/a to przeczytać. Polecam dla osób o mocnych nerwach ...

  • sdfghj

    .dfg

  • Czerwony dom

    W mieście, w którym mieszka Kokoro, wszystkie domy, z wyjątkiem jednego, są w odcieniach szarości. Stoi tam również wyróżniający się na tle innych czerwony dom, jednak ...

  • Pamiętnik pisany przez Śmierć

    Z poważaniem, Śmierć, posiadająca wiele imion...Z góry proszę o stwierdzenie, czy dodałam to opowiadanie do odpowiedniej kategorii :D Pozdrawiam :) +Edytowałam tekst aby ...

  • Dźwigary i gąbki

    Zanim zaczniesz czytać ostrzegam, że tekst zawiera treści o charakterze erotycznym, a także krwawe sceny, również z udziałem dzieci. Jeśli nie odpowiada ci tematyka tego ...

  • Pociąg śmierci!

    Nastał kolejny rutynowy dzień w którym nie zapowiadało się nic niezwykłego. Wstałem z łóżka i poszedłem się umyć, ogolić i ubrać. Musiałem się spieszyć ...

  • Sukienka

    Pragnienie od którego nie możesz się uwolnić.... Wiedziałaś, że w starym budynku naszej szkoły jest magazyn? - Powiedziała dziewczyna do swojej koleżanki. Przemierzały ...

  • Teen Wolf cz. 1

    Scott był u siebie w pokoju gdy usłyszał hałas dobiegający z balkonu. Było po dwudziestej trzeciej, a jego mamy nie było, bo miała nocną zmianę w szpitalu. Rozejrzał ...

  • Decyzja

    Kraków, wiosna, zachód słońca nad Wisłą po pięknym, ciepłym dniu. Trawa i drzewa budzą się do życia, świat zielenieje, a ludzie wychodzą tłumnie z domów ...

  • Zbrodnia i kara cz 1

    Zbrodnia i kara Jak sen nocy letniej... nocy upalnej, była ona księżycowa, jasna. Zamiast wybrać ukochane łóżko postanowiłam spać pod wielkim dachem nieba. W kochanym ...

  • Będziemy już razem na zawsze- oneshot

    - Mamo wychodzę!- wrzasnęłam z przedpokoju ubierając niezdarnie zamszowe buty. - Tylko uważaj, już jest ciemno!- odkrzyknęła rodzicielka z kuchni- Pozdrów Alana i bawcie ...

  • Nieświadoma-część 2

    Szybko uciekłam do pokoju, zamknęłam drzwi na zamek i się zabarykadowałam. Byłam przerażona tym, co przed chwilą zobaczyłam. Jednak to nie był koniec : zaczęli ...