Horrory - str 4

  • Elizabeth 1

    To był zwykły zwyczajny dzień, jak każdy inny.. nikt w rodzinie nie zauważał tego, że mi coś się dzieję. Tak w ogóle to jestem Alisson, moje imię nie jest polskie bo ...

  • Zombie Apokalipsa-Wstęp odc.2

    Przepraszam że tak nijak zakączyłem poprzednią (1) część ale nawet nie zwróciłem uwagi na to że nie dopisałem zakączenia :( Wydawało mi się że zrobiłem zakączenie ...

  • Opowieści sprzed kominka - COŚ

    Czy ktokolwiek z Was wierzy w potwory? Tak, powiedziałem potwory, lub jak kto woli - straszydła, zmory. Każdy z Was się czegoś boi; jedni patrząc w błękitne niebo, na ...

  • Obraz

    Jest to moje pierwsze opowiadanie z tego gatunku, mam nadzieję, że się spodoba :) Znacie pewnie to uczucie, gdy budzicie się i do końca nie jesteście pewni czy dalej ...

  • Ruiny w lesie

    Andrew Boock Ruiny w lesie 1 Igor mknął na rowerze mało uczęszczaną ścieżką, która pokryta była wyschniętym igliwiem. Promienie słońca przebijały się przez ...

  • Krzyk

    Od zawsze lubiłam horrory. Nierzadko spotykałam się ze znajomymi po to by trochę się wzajemnie postraszyć, czy obejrzeć jakiś straszny film. Dosyć gadania. Wszystko ...

  • Koszmarny strach

    Koszmarny strach Andrew Boock 1 - Nie otwieraj szafy! - krzyknął przeraźliwie głos kobiety, który poniósł się po domu. - Co? - zapytał chłopiec uchylając szafę. Nagle ...

  • Nocna Przygoda

    W czasach mej młodości grywałem na komputerze po nocach. Mieszkałem wtedy z rodzicami w bloku z wielkiej płyty. Przychodził taki moment nocą gdy świat zamierał, czuć ...

  • Ucieczka przed licealistkami

    Humorystyczna, krótka rzecz o ataku zombie na szkolnych kumpli z ławki. Zdyszany chłopak usilnie kopał w drzwi szafki. On i jego koledzy znajdowali się zamknięci i ...

  • Pomiot Cthulhu

    Andrew Boock Pomiot Cthulhu Abd al-Hazard (przekład z arabskiego) Niewolnik Wielkiego Pożeracza * Szum liści zagłuszył silnikowy ryk koparki. Spłoszone ptaki zerwały się z ...

  • 30 Sekund #1

    30 Sekund #0 Siedziałem na krześle z przyłożonym do skroni pistoletem. O dziwo byłem świadom wszystkiego co się wydarzyło. Czułem ból, straszny ból. Miałem przebite ...