Erotyczne - str 108

  • Czysty układ. 10. KONIEC

    Moje oczy nie mogły skończyć produkować łez. Nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić, jak mam wyjaśnić całą tą sytuację, by mnie źle nie zrozumiano. Nie chciałam być ...

  • Ta Sylwia

    Sylwia - 24 latka świeżo zatrudniona w firmie mojego ojca.Pani fakturzystka o wzroście ok.160cm i wadze ok.50kg.Brunetka ścięta do ramion, z długimi paznokciami, wiecznie ...

  • Trójkąt z żoną i Pawłem

    Od jakiegoś czasu chodziła mi myśl po głowie żeby zaspokoić moją piękną żonę razem z innym mężczyzną. Ola na 25 lat ma 170 cm wzrostu, długie blond włosy, piwne ...

  • Przygody w Pałacu Kalifa część 1

    Syria rok 1625, okolice pałacu Kalifa… Lydia obudziła się tego dnia pełna zapału, wraz z innymi tancerkami przez wiele tygodni przygotowywała się do premiery spektaklu ...

  • Cudowna noc

    Była godzina 19-sta, leżałam w samej piżamie na sofie i oglądałam jakiś film erotyczne gdy nagle ktoś zapukał. Niechętnie wstałam by otworzyć drzwi. Gdy otworzyłam ...

  • Fotograf- Uwodziciel cz.4

    Paulina weszła do przytulnego mieszkania. Rzuciła torebkę na łóżko i włączyła laptopa. Sprawdziła pocztę, facebooka i poszła do łazienki. Szybki prysznic, makijaż ...

  • Szkoła cz.4

    W niedziele rano Paulinę obudził Artur, dzwoniąc do niej. -Jest 9 rano, czego chcesz? -Słuchaj, mam nową, świetną grę. Przyjdziesz ją ze mną wypróbować? - Nie musisz ...

  • Dziecko Księżyca cz.1

    Chłopiec na oko 15-letni klęczał w piwnicy i płakał.Odkąd tylko pamiętał traktowano go jak śmiecia.Siedział tu już trzeci dzień bez normalnego jedzenia i picia.Bo jak ...

  • ASYSTENTKA Jola

    NAPISANE KILKA MIESIĘCY TEMU........................ Wreszcie w domu. I nareszcie weekend! Ten ostatni tydzień był męczący. Nowy klient – nowy produkt, ale wszystko udało ...

  • Młodsza siostra cz.4

    Nie mógł się już doczekać chwili w której wsunie swojego penisa w młodszą siostrę. Mimo to wiedział, że nie musi się spieszyć, chciał żeby była podniecona i ...

  • Drobne historie II. Cholerny piątek.

    *** Maj. Piątek. Siódma wieczór. Przed nami długi weekend. Na zewnątrz wciąż świeci słońce, jest ładnie, ciepło, majowo. Sporo osób wybrało się na spacer po parku ...

  • Wakacyjny seks - cz. 10 - koniec wakacji to nie koniec świata

    Obudziłem się koło południa. Dzisiaj jest chyba czwartek. To już cztery dni bez seksu, pomyślałem, czując, że mój kutas jest sztywny. Jak zwykle o poranku. Rodzice byli ...

  • Spełniona fantazja cz.2.

    Czas do wieczora minął bardzo szybko. Impreza, jak impreza. Dużo alkoholu, jeszcze więcej śmiechu...No i zawsze znajdzie się ktoś pijany na smutno. I właśnie z kimś ...

  • Niewolnica Agnieszka cz. 5

    Minęło już kilka dni od nocy w hotelu. Agnieszka cały czas myślała, co następnego wymyśli jej kochanek. Kochanek ? Czy może Pan ? Cały czas zastanawiała się, do czego ...