Erotyczne - str 111

  • Spotkanie z fotki

    Pewnego dnia nudziło mi się strasznie, znajomi nie dawali znaku życia a ja nie chciałem się prosić żeby gdzieś z nimi wyjść. Zalogowałem się na swoje stare konto na ...

  • Wakacyjne przygody cz.4

    Po powrocie do ośrodka poszedłem do swojego pokoju, wziąłem szybki prysznic i udałem się na kolacje. Na kolacji byli moi rodzice, pani Edyta z mężem Mirkiem, ja i Marta ...

  • Ochroniarska przygoda

    Witam, mam na imię Andrzej, mam 35 lat, niedawno zacząłem prace jako ochroniarz w pewnej galeri handlowej w jednym z dużych polskich miast. Praca upływa w miare spokojnie bez ...

  • Dwa światy I

    Dwa światy:1 Dzień przywitał mnie głośnym dzwonieniem dzwonka w budziku.Skrzywiłem się chowając głowę pod kołdrę z nadzieją że dam rade go zignorować ale niestety ...

  • Przygodny seks (poprawka)

    Tak jak radziliście mi w komentarzach, starałam się usunąć niepotrzebne wątki, poprawić opowiadanie i napisać nieco więcej :) Rano dostałam telefon od Aśki ...

  • Niegrzeczna I

    Był ciepły, sierpniowy dzień. Uwielbiałem wakacje bo tylko wtedy dziewczyny pokazywały to, co najlepsze. Każde miasto przepełnione było skąpo ubraniami, opalonymi ...

  • Dom mojego chłopaka

    Byłam z Bartkiem już 3 miesiące. Nasz związek był piękny, wspaniale się nam rozmawiało, cudownie spędzaliśmy razem ze sobą czas a nasi rodzice się wprost uwielbiali! ...

  • Seks z siostrą

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że historia jest prawdziwa. Zmieniłem tylko imiona i nazwy miejscowości, by przypadkiem nikt z moich znajomych nie domyślił się, że może ...

  • Ulotne chwile. cz 1.

    Wróciłam do domu bardzo późno. Jak zwykle nie przestrzegałam rygorów surowych rodziców. Od zawsze traktowali mnie jak małe dziecko. A miałam już 18 lat. Jestem ...

  • W mazurskim raju

    Słoneczny czerwcowy dzień. Najlepszy na taką okazję – pomyślała. Przymierzając suknię ślubną zastanawiała się, ile już lat znają się z Adamem. Dziesięć. Kiedy ...

  • Hot strażak cz. 6

    Była 5 rano słońce zaczeło się pojawiać na niebie, piekny dzień, sobota, upragniona sobota :) O 15 Wiktor będzie już w domu. W oczekiwaniu na jego przybycie postanowiłam ...

  • Pokemon hentai

    - Pikachu, błyskawice! – krzyknął Ash. Pokemon poraził prądem Arboka oraz obydwoje jego właścicieli – Jessie i Jamesa. - Zespół R znowu błysąąął! – wrzasnęli ...

  • Nieznajomy od wizytówki

    Będąc na studiach, byłam zdana całkowicie na siebie. Rodzice rozwiedzieni, ja wyprowadziłam się do większego miasta. Podjęłam pracę jako hostessa, miałam umilać czas ...

  • Grzeczny chłopiec.(ciąg dalszy)

    Chciałem się już od niej uwolnić lecz nie dawała mi spokoju. Cały rok nie odpuszczała, moja anglistka była już nieznośna. W końcu nadeszły upragnione wakacje, nie ...