Erotyczne - str 106

  • Moja dziewczyna zgwałcona

    Cześć. Mam na imię Adrian. Jestem cichym, spokojnym chłopakiem z bujną wyobraźnią. Mam 17 lat, a od roku chodze z Aśką. Ma również 17 lat. Jest bardzo atrakcyjna ...

  • W pogoni za..

    Wybraliśmy się na kolację do naszej ulubionej restauracji. Siedząc przy stoliku naprzeciw siebie, sączyliśmy czerwone wino. W blasku świecy wyglądałeś jeszcze ...

  • W pułapce rozkoszy 8 - Koniec.

    - Klaudia, ja... - Zamurowało mnie. Dziewczyna, którą wykorzystałem i poniżyłem stoi teraz przede mną, wpatrując się zaciekle. Podbiegła i zaczęła okładać mnie ...

  • Pierwsze spotkanie internetowej pary

    Wreszcie nadszedł ten dzień. Długo wyczekiwana kobieta mojego życia w końcu zawita do Piotrkowa. Tak jak się umówiliśmy czekam na stacji. Widzę z daleka nadjeżdżający ...

  • Publiczne przejęcie kontroli - część II

    - Spotkałeś się z nią? - Tak - odpowiedziałem, z trudem powstrzymując uśmiech. - Jak było? Znał mnie na tyle długo, by nie liczyć na soczyste wyjaśnienia. Widział ...

  • Przyjemny koniec podróży

    Podczas jazdy autobusem zawsze podziwiam widoki zza szyby, ale tym razem było inaczej. Na zewnątrz było już ciemno, a oprócz mnie w autobusie znajdował się tylko kierowca ...

  • Odskocznia cz. 3

    Nieznajomy wprowadził mnie do luksusowego apartamentu, po chwili wchodziliśmy do jego mieszkania. Było obłędne. Piękne, nowoczesne, w stylu młodego, bogatego biznesmena ...

  • Uczennica

    Tak na wstępie, mam na imię Rafał i mam 35 lat. Jestem nauczycielem matematyki w liceum. Tego dnia miałem mieć znów zajęcia z klasą 1c. Chodziła do niej moja ulubiona ...

  • Łukasz i koleżanki - (wstęp) Lisiczka

    Cześć mam na imię Łukasz i postanowiłem napisać swoje pierwsze opowiadania, opowiadanie jest to pisane z inspiracją o fantazji mojej znajomej. Pisała mi że mam podać jej ...

  • Sąsiadka z góry

    Rodzice szbko podjeli decyzję - przeprowadzka ! Ładny, zadbany cztero piętrowy blok, my mieliśmy mieszkać na trzecim w trzypokojowym ładnym mieszkanku nowo odmalowanym i ...

  • Pierwsza grupowa zabawa

    To było dobrych kilka lat temu.Byłem w związku z Magdą.Dziewczyną z innego miasta.Miałem wtedy 28 lat a Magda była młodsza ode mnie o 4.Niewysoka, szczuplutka blondynka z ...

  • Dom Dziecka cz. 1 - Witaj w bidulu!

    Patrzyła się tępo przez brudne szyby autokaru. Miała kurewską ochotę zapalić, ale prowadził stary buc, który pewnie zatrzymałby się na najbliższym przystanku i ...

  • Delikatny Dotyk.

    Na Wstępię Mówię Że To Pierwsze Moje Opowiadanie Tego Typu. Miłego Czytania :) Była środa, około południa, przebudziłam się przez przebijające się promienie ...

  • Sexy Ola. cz 3

    Weszłam do pokoju. Była tam. Jak pięknie ubrana. Troszkę poczułam się nieswojo w swojej piżamce, bo jak zobaczyłam Olę była taka seksowna. Miała czarną ...