Erotyczne - str 107

  • Pierwsza grupowa zabawa

    To było dobrych kilka lat temu.Byłem w związku z Magdą.Dziewczyną z innego miasta.Miałem wtedy 28 lat a Magda była młodsza ode mnie o 4.Niewysoka, szczuplutka blondynka z ...

  • Dom Dziecka cz. 1 - Witaj w bidulu!

    Patrzyła się tępo przez brudne szyby autokaru. Miała kurewską ochotę zapalić, ale prowadził stary buc, który pewnie zatrzymałby się na najbliższym przystanku i ...

  • Delikatny Dotyk.

    Na Wstępię Mówię Że To Pierwsze Moje Opowiadanie Tego Typu. Miłego Czytania :) Była środa, około południa, przebudziłam się przez przebijające się promienie ...

  • Sexy Ola. cz 3

    Weszłam do pokoju. Była tam. Jak pięknie ubrana. Troszkę poczułam się nieswojo w swojej piżamce, bo jak zobaczyłam Olę była taka seksowna. Miała czarną ...

  • Severus Snape cz.1

    Wchodząc do pokoju Severusa zobaczyłam jego zgrabionego na krześle, nie wiedział że tu jestem więc podeszłam do niego i płynnym ruchem przejechałam palcem po jego plecach ...

  • Podglądacz.(cz.2)

    Dzień po tym bardzo nietypowym zajściu, Paweł wyjechał na tygodniową wycieczkę ze swoją klasą. Cieszył się że choć tydzień nie będzie musiał patrzeć w oczy Anity ...

  • Och Tak Jesze Mocniej, Bardzo Proszę....!

    ...Tak słucham.... Siemka wariacie to jak wpadasz do mnie na chatę?, Starych nie ma wypijemy jakieś piwo, zjemy pizzę, obejrzymy jakiś filmik na pc.... ....hmmmm, w sumie ...

  • Wyjazd Karoliny na studia cz. 2

    Rankiem obudził mnie budzik w telefonie, chwile leżałam na łóżku i myślałam o tym co się wczoraj stało. Jednak nie miałam zbyt dużo czasu ponieważ miałam sporo ...

  • Fantazja z NIM...

    Jest to część czegoś, co być może powstanie................................................. Nalałam sobie wody do wanny, dodałam płynu, soli. Weszłam, kiedy jeszcze ...

  • Tego pragnę...

    ... rzucił mnie na łóżko i złapał za ręce przytrzymując je nad moją głową. Pocałował mnie w czoło po czym szepną:, , jesteś tylko moja". Pocałunkami wypieścił ...

  • Moje urodziny - Rodział 1

    Urodziny – rozdział 1 Z moją ukochaną postanowiliśmy w jakiś wyjątkowy sposób uczcić moje urodziny. Brakowało nam w owym czasie intymności. Wynająłem pokój w ...

  • Bardzo bliska znajomość

    ... czy kochając mężczyznę można go zdradzić bez wyrzutów sumienia? oczywiście, jeżeli uczucie pożądania odbiera nam możliwość rozsądnego myślenia. Ewa była ...

  • Żona i Karola

    Podczas wspólnego posiłku moja żona powiedziała mi, że jakiś czas temu poznała w pracy bardzo fajną dziewczynę Karolinę. Ma ona 28 lat, 165 cm wzrostu, szczupłej budowy ...

  • Fantazje się spełniają cz. 1

    Pociąg pospieszny relacji Gdańsk - Katowice wjedzie na tor 5 przy peronie 1. Taką informację zdołał usłyszeć Łukasz wśród gwaru jaki panował w samo południe na jednym ...