Erotyczne - str 110

  • Tajemnica...

    Zbliżała się noc, patrzyła na niego ze łzami w oczach. Jej niebieskie oczy patrzyły na niego przeszywająco. Chciała wejść w jego umysł i dowiedzieć czemu to zrobił ...

  • Rówieśnica II

    Zeszliśmy po cichu po schodach do salonu. Na ławie stała flaszka wódki i coś do popicia. Szybko zaczęliśmy z Ewą uzupełniać spalony podczas ruchania alkohol. W ...

  • Wyprawa do klubu i coś więcej

    Pewnego dnia, siedząc sobie w domu i popijając kakao dostałam telefon, dzwoniłeś Ty, że zjawisz się u mnie za chwilę i idziemy na imprezę. No to ja poszłam do garderoby ...

  • Przygoda w Turcji cz.4

    Poprzednie części były autentyczne, ta jest stworzona na prośbę jednej z czytelniczek, dlatego jest trochę krótsza. :) Następny dzień minął mi spokojnie, jednak ...

  • Pomocnik...(cz.2)

    Obudził ją dźwięk budzika, zapomniała wyłączyć dzień wcześniej. Przeciągnęła się mocno i zaczęła dotykać prawej strony łóżka. Otworzyła oczy i rozejrzała ...

  • Noc z diabłem

    Poniższy tekst zawiera pomysły i sceny BDSM, zwróciwszy na to uwagę, pragnę powiedzieć że nie jest przeznaczony dla każdego. Czytelnikom nie przepadający za ostrym seksem ...

  • Sen...

    Kilka dni temu miałam sen... śniło mi się, że szłam przez ciemny las zupełnie sama, gdy nagle zobaczyłam sporo od siebie starszego faceta, który bez pardonu przygladał ...

  • Nieznajomy i suczka cz.2

    W związku z zainteresowaniem, dodaje drugą część opowiadania w której akcja nieco się zmienia, mam nadzieję, że na plus. Miłego czytania :) Od mojego ostatniego ...

  • Więcej niż tylko sex

    Na ścianie małego ciemnego pokoju, tańczyły dwa cienie. Powstałe od migoczącego czerwonego płomienia świeczki. Cudowna mieszanka zapachów powoli wypełnia pomieszczenie ...

  • Spełnienie marzeń

    Siedział w samochodzie już prawie godzinę. Czekał na nią pod biblioteką, którą codziennie odwiedzała. Była piękną brunetką o długich włosach, ciemnych oczach i ...

  • Transformers - jako człowiek.

    Od dłuższego czasu po głowie mi chodziło, aby napisać opowiadanie związane z transformers, z filmu.. Taka romantyczka, jak ja musi mieć swoje fantazje, prawda? A oto jedna ...

  • Wycieczka rowerowa cz.4

    Kinga próbowała zakryć dłońmi jak największą część swojego ciała, żeby napastnik nie mógł Jej uderzyć, ale był na Nią tak wściekły, że na jednym uderzeniu nie ...

  • Co do rączki to do buzi - ver. 2.0. cz 5

    Opowiadanie znalezione w necie, nie jestem jego autorem Nie mija tydzień jak dzwoni Misiek. - Pamiętasz mnie?? - Jakże mogłabym Cię zapomnieć. Dwa dni na tyłku dzięki ...

  • Lepiej żeby nikt nie wiedział. (ciąg dalszy)

    Minęło parę dni odkąd incydentu między rodzeństwem. Paweł pragnął zapaść się pod ziemię gdy ją mijał. Bał się że rodzice dowiedzą się prawdy i wyrzucą go z ...