Erotyczne - str 105

  • Dobry duszek?

    Weszła właśnie do swojego mieszkania, wypełniała je dobijająca cisza. Zapaliła światło i położyła się na łóżku. Włączyła telewizor aby nie było tak strasznie ...

  • Bez zobowiązań.

    -Żartujesz?- Prawie krzyknęłam do słuchawki, słysząc pomysł Sandry.-Dopiero co weszłam do domu. Daj żyć.- Kto jak kto, ale ona miała szalone pomysły, ale tym razem nie ...

  • Prześpij się ze mną, przyjacielu... cz. 6 - Ostatnia

    Charakterystyczne dla dworca odgłosy witających się ludzi zwiastowały dotarcie pociągu na miejsce. Poszukiwany cel był łatwy do odnalezienia. Stanowczo wyróżniał się ...

  • Małolatki w czarnym vanie

    Wydaje się być większy. Zawsze po goleniu wydaje się być większy. Aż mam ochotę, by jakaś małolata się wypowiedziała na jego temat, np. czy nic nie kłuje w język ...

  • Francuska opiekunka cz. 1 - uroki Korsyki

    Tomek ledwo zdążył. Był już blisko wytrysku, jego ręka ostro pracowała na jego kutasie. Seksowna blond nastolatka na ekranie pieściła swoją łysą szparkę i szczypała ...

  • Niespodziewana przygoda na spacerze

    Pewnego razu postanowiłem iść z psem na spacer, staram się robić to w miare często ale ostatnio byłem zabiegany i na spacery nie miałem czasu i siły. Jednak znalazłem ...

  • Nie do końca nieznajomy cz.3.

    Monika śniła. Śniła o rękach błądzących po jej ciele. O cudownym dotyku sunącym po jej piersiach, brzuchu i wślizgującym się pomiędzy jej uda. Docierającym do ...

  • Młoda puszczalska

    Nazywam się Nikodem, mam 38 lat i od szesnastu jestem żonaty. Niestety w małżeństwie nie układa nam się najlepiej, prawie już zapomniałem co to seks. Nie raz próbowałem ...

  • Noc u młodszych kuzynek

    W poprzedniej części historii z moimi kuzynkami opowiadałem o sytuacji, która miała miejsce pod prysznicem. Dziś opowiem, o tym co miało miejsce później... Obudziłem ...

  • Nieśmialy rysownik. (cz.2)

    Drugiego dnia Paweł umył resztę naczyń, część należała do Natalii. Myślał o tym jak je zwrócić, bo przecież idiotycznym posunięciem by było przyniesienie jej tego ...

  • Ten trzeci

    Jak zawsze, tydzień ciągnął się nieprzyzwoicie długo, kiedy wiedziałam, że u Jego schyłku nadejdzie magia Jego dotyku, głosu, zapachu... Magia nieporównywalna z niczym ...

  • Sesja zdjęciowa.

    Tego wieczoru długo nie zapomnę. Twój kumpel mieszkał w domu jednorodzinnym, wyjechał na kilka dni i poprosił Cię byś zajął się jego domem, podczas jego nieobecności ...

  • MŁODOŚĆ

    EWA Leżeć z nią w łóżku, leżeć obok niej, to było marzenie życia. Patrzę na nią i nie wierzę, że to już 30 lat. Jak w raju. Pościel mokra od wspólnego wytrysku ...

  • Niezapomniana noc cz.3

    Po chwili Mateusz wrócił i od razu podszedł do swojej małej dziewczynki. Patrzyła na niego wzrokiem, który sugerował mu, że ma ochotę na seks. Położył się na niej i ...