Miłosne - str 119

  • Moja miłość

    Wydarzyło się to w lipcu... ach.. jak się wtedy pięknie zaczął dzień... Wraz z moją kumpelką zostałyśmy zaproszone na imprezę urodzinową do Omena. Kiedy przyjechali ...

  • To jest prawdziwa miłość.

    Mam na imię Madzia i mam 15 lat. Moje opowiadanie zaczyna się w maju. Moja przyjaciółka Kasia namówiła mnie na festyn. Miało być fajnie. Był tez tam jej sąsiad którego ...

  • Miłość większa od wszystkiego

    Mam na imię Arek, mam 18 lat i mieszkam razem z rodzicami w domku jednorodzinnym. Życie u mnie toczy się spokojnie, tzn. codziennie to samo: szkoła - dom, dom - szkoła, a w ...

  • Pierwsza miłośc

    A więc tak...Zaczęło się to w październiku 2005 roku. Miałam wtedy 14lat. Pewnego wieczoru strasznie mi się nudziło, miałam dopiero co doładowane konto wiec włączyłam ...

  • CUDOWNA PRAWDZIWA MIŁOŚĆ

    Chciałam wam opowiedzieć moją historię. Kto jest zainteresowany, niech czyta... Nigdy nie miałam szczęścia do miłości. Zakochiwałam się bez wzajemności. Wszystkie moje ...

  • MIŁOŚĆ

    Witam nazywam się Marcin i chce wam opowiedzieć o pewnej dziewczynie. Ma na imię Marta. Zaoferowałem Marcie jej żeby była moja dziewczyną i ona się zgodziła. Jednak nie ...

  • SZCZĘŚLIWA MIŁOŚĆ ZE SZKOŁY

    Zacznę od początku. Więc wszystko zaczęło się na początku roku szkolnego, zaplanowałem sobie że odrazu znajdę sobie dziewczynę z którą będę szczęśliwy, choć ...

  • To już koniec!

    Hej mam na imię Kaśka i mieszkam na wsi. W ostatnie wakacje poznałam boskiego chłopaka, jest moim ideałem. Zaczęłam z nim pisać i się spotykać i niestety się w nim ...

  • Powtorka z rozrywki

    Mam na imię Nadia i mam 15 lat. Chciałabym podzielić sie z Wami moja historia. Wszystko zaczęło sie rok temu. Pojechałam na ferie do dziadków na wieś. Była już tam moja ...

  • Chłopak z Dyskoteki

    Pewnego dnia ja i dziewczyny wybrałyśmy się na dyskotekę szkolno... Początek dyskoteki był nudny tańczyły wszystkie z innymi koleżankami. A jedna z nas sie odłączyła i ...

  • Wiecznie sam

    Moja historia to całe moje życie. Mam już prawie 17 lat i nigdy nie miałem jeszcze dziewczyny, to co tu opowiem zaraz może wam się wydać śmieszne albo chamskie, ale to co ...

  • Niespełniona miłość...

    Na wstępie chciałbym oznajmić, że wszyscy którzy zamieścili na tej stronie opowiadania są WIELCY. Większość z tych opowiadań to część waszego życia. Nie mnie ...

  • Dziewczyna w czerwonej chustce

    -Chcesz porozmawiać moje dziecko? – Spytał mężczyzna w brązowym habicie z kapturem. -Jaa…tak chcę – wyszeptała Franciszkanin usiadł obok łóżka dziewczyny ...

  • Niespełniona Miłość

    Cześć wam mam na imię Marcin mam 18 lat i chciałbym opowiedzieć pewną historię,która miała miejsce tego lata.Poznałem pewną dziewczynę,która była i jest piękna.Jest ...