Miłosne - str 118

  • Miłość jest bolesna

    To było dokładnie trzy lata temu. Wszystko zaczęło się wspaniale... . Gdy przyszłam tylko do gimnazjum od razu zwróciłam na niego uwagę. Był przystojnym szatynem. Od ...

  • Historia która nigdy sie nie kończy... Nieco smutna

    Mam na imię Sandra mam obecnie 18 lat. Moja historia zaczyna się gdy miałam 16 lat poszłam do liceum nie do tego co chciałam na dodatek zostałam przyjęta do klasy do ...

  • Szesnaście nocy i przeszłość

    -I powiedz mi mój drogi, co ja tu robię? -Przyjechałaś do mnie. Zapada cisza. Jestem w jego mieszkaniu. Zmarznięta, popijam mleko. Przygotowane przez niego. Na ustach mam ...

  • Jak można łatwo wszystko zepsuć

    Cześć jestem Radek mam 18 lat. Chce wam opowiedzieć historie jak łatwo jest zepsuć sobie życie i zranić inna osobę. Rok temu siedziałem na gg i pewna dziewczyna do mnie ...

  • Cudowna Miłość !

    Cześć mam na imię Monika, mam 20 lat.Wszystko zaczęło sie na wakacjach 2005roku. Miałam wtedy 17lat. W mojej miejscowości miał być festyn, nie miałam ochoty na niego ...

  • Wielkanoc

    Mam na imię Ania i mam 17 lat... Chce wam opowiedzieć, co mi sie przydarzyło... W te św. Wielkanocne byłam na dyskotece, musiałam od reagować po zerwaniu z Michałem ...

  • O miłości niespełnionej

    Witam was mam na imię Magda i czytając te wszystkie opowiadania postanowiłam opisać swoją niestety smutną historię mojej miłości a wszystko zaczęło się we Wrześniu ...

  • Mój aniołek...

    Hej jestem Ania mam prawie 17 lat, podczas wakacji poznałam pewnego chłopaka, do którego pojechałam z kumpelą i jej chłopakiem. Po kilku dniach straciliśmy ze sobą kontakt ...

  • Prawdziwa miłość...

    Mam na imię Karolina... kiedyś poznałam super chłopaka. Miał na imię Andrzej. Był miły, przystojny po prostu cudowny. Po kilku latach znajomości odwzajemnił moją ...

  • Gdzie jestes?

    Kiedy zasypiam ciągle widzę te chwile...Wspólne rozmowy. spacery...Uwielbiam spać, bo wiem, że w moich snach będziesz ty.. Znowu mnie pocałujesz, dotkniesz....Gdzie ...

  • Stracona miłość

    Moja historia nie ma i nie będzie miała happy endu... Jeszcze trzy miesiące temu byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Wszyscy znajomi wróżyli nam wspólną ...

  • Miłość Bez Wzajemności

    Witam mam na imię Adam mam 17 lat opowiem wam moja historie. Kiedyś miałem okazje poznać moja koleżankę. Na początku w cale mi się nie podobała, po kilku latach i po ...

  • Gwiazdkowa para

    Za oknem biały puch pokrywał drzewa, budynki i ulice. Troje małych dzieci budowało razem z mamą bałwana, a inne obrzucały się śnieżkami. Zelly przeciągnęła się i ...

  • Wakacyjna miłość

    To zdarzyło się w wakacje. miałam wtedy 16 lat. On pojawił się jakby znikąd... Ale ja wiedziała, że nie mogę MU zaufać... Dwa miesiące wcześniej zdradził mnie ...