Erotyczne - str 164

  • Gejowski trójkącik

    Leżałem sobie na kanapie i oglądałem telewizję. Właśnie w kolejnym jakimś teleturnieju babka pięć minut zastanawiała się nad tym, kto był ostatnim królem Polski ...

  • Moja super zabawa!

    Mam (naście)lat i często gdy mamy nie ma to robię sobie taką zabawę: kiedyś dawno temu podwaliłem mojej koleżance o inicjałach M. K. (nie mogę podać imienia i nazwiska ...

  • Mój pierwszy raz!

    To była zima. Poszłam na sanki z moja kumpelą. Było zimno. Zjeżdżałyśmy z górki gdy wpadałyśmy na jakichś kolesi. Zaczęliśmy gadać. nagle jeden z nich namiętnie ...

  • Para dla niej

    Przygnębiona wyjazdem męża w delegację wróciłam do pustego domu, wzięłam szybki prysznic, owinięta ręcznikiem zrobiłam sobie drinka i włączyłam komputer. Zaszumiał ...

  • Ręka w cipie

    Był letni poranek wakacje zadzwonił mój chłopak żeby mnie zaprosić pod namioty ja sie zgodziłam. Zaczęłam się pakować. Nawet poszłam do sklepu kupić nową seksowną ...

  • Zimowe igraszki

    Pewnej zimy szlam ulica a za mną trzech bardzo przystojnych chłopaków. Starszych ode mnie o 2 lata (ja miałam w tedy 14...)... Cały czas szli za mną aż doszłam do starego ...

  • Duet kobiet

    Cześć mam na imię Kinga mam 18 lat mój rozmiar stanika to c 80.Pewnego dnia moja przyjaciółka zaprosiła mnie do siebie.początkowo nie miałam na to ochoty ale powiedziała ...

  • W szkolnej ubikacji

    Pewnego dnia gdy miałam 16 lat w szkolnej damskiej ubikacji zdarzyło sie coś wspaniałego. Gdy załatwiłam swoja potrzebę już miałam wychodzić gdy nagle w tej właśnie ...

  • Przygoda Sebola. Pod namiotami.

    Cześć! Chciałem wam opowiedzieć moją historię która zdążyła się w tym roku w wakacje. Mam 17 lat. Razem z bratem ciotecznym i kumplami wybraliśmy się nad jezioro pod ...

  • Domek Na Wsi

    Tydzień temu ja i moja koleżanka z pracy pojechałyśmy na pewną wieś w pusty opuszczony domek, ponieważ chciałyśmy odpocząć od domu rodziny. Siedzimy pod kocem przy ...

  • Ale nuda

    Ale nuda - pomyślałem. Było lato, a ja siedziałem w domu i skakałem po kanałach TV. A może by tak wybrać się na spacer do lasu? - pomyślałem. Wziąłem ręcznik i ...

  • Brunetki

    Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni na drinka do mojego przyjaciela ze studiów, z którym nie widziałem się od wielu lat. Moja żona zrobiła się na bóstwo, ubrała ...

  • Spełnione fantazje

    Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ...

  • NIEWOLNICA

    Kiedyś byłam spokojna. miła, rozważna, skromna, nieśmiała, zamknięta w sobie dziewczyna z wsi, której nazwy teraz nie mogę sobie przypomnieć. Zawsze obserwowałam ...