Erotyczne - str 162

  • **-latka!!!

    Ta historia wydarzyła się we wtorek gdy mieliśmy fizykę. Uczy nas pan profesor którego mało kto lubi. Oddawał sprawdziany z którego jak się okazało dostałam jedynkę ...

  • Rozmiar XXL

    I stało się! Wiem, to już wisiało w powietrzu od jakiegoś czasu ale właśnie teraz powiedzieliśmy to głośno - "To koniec naszego związku"! Po tych słowach zrobiłeś to ...

  • Mój pierwszy raz

    To było Gdy miałam lat. Swój pierwszy raz przeżyłam z facetem od wychowania fizycznego. Nie był on przystojny ale bardzo pociągający pewnego dnia przed lekcją wychowania ...

  • Trójkąt...!

    Mam na imię Sylwia, teraz mam 17 lat, ale gdy to się zdarzyło miałam 15 na karku. Pojechałam odwiedzić moich ziomków z osiedla na którym mieszkałam kiedyś. Spotkałam ...

  • Dziewczyna do towarzystwa

    Od ostatniej imprezy z udziałem mojej żony i sześciu kolegów minęło kilka dni. W trakcie spotkania żona wymyśliła konkurs, w którym wygrywał ten, kto w najkrótszym ...

  • Słoneczny dzień nad jeziorem :)

    Był wczesny ranek.. dzień zapowiadał się wspaniale.. Marlena 15-sto letnia piękna blondynka o niebieskich oczach postanowiła wyjść późnym południem nad jezioro. Ola ...

  • Koledzy

    Dostałem od reżysera egzemplarz filmu pornograficznego, w którym główną rolę zagrała moja żona. Ponieważ wyjechała służbowo do Warszawy, zaprosiłem na wieczór ...

  • WYCIECZKA

    Nazywam się Julia, mam xx lat i... dziewczynę. Od roku jestem lesbijką. Nigdy by do tego nie doszło, gdyby nie wycieczka szkolna w Góry Świętokrzyskie. Gdy dojechaliśmy na ...

  • Film dla dorosłych

    Po castingu moja żona została wybrana do głównej roli w filmie erotycznym. Grała atrakcyjną, ekskluzywną kurwę, która za plecami męża oddaje się zamożnym facetom. Po ...

  • Casting

    Ostatnio znalazłem w kolorowym magazynie ogłoszenie: „ Producent filmów erotycznych poszukuje atrakcyjnych kobiet celem udziału w najnowszej produkcji. Mile widziane Panie z ...

  • Pierwszy klient

    Jestem zawodową suczką. Gdy po castingu odstałam się do jednego w warszawskich burdeli byłam wniebowzięta. Moim pierwszym klientem był brunet około 180. Zostałam wysłana ...

  • Moja historia

    Hej! Mam na imię Wiktoria! Chciałabym sie podzielić z wami moimi wrażeniami z zeszłorocznych wakacji. Jak co roku robiliśmy z rodzinka 2 tygodniowy wypad do Juraty! ...

  • Urodziny

    Nasz sąsiad, imieniem Marek, obchodził ostatnio swoje trzydzieste urodziny. Moja żona bardzo go lubi i to za kilka rzeczy. Jest on dobrze zbudowanym, przystojnym i sprawnym ...

  • MySweetAmelie

    Pewnego zimowego wieczoru zagadała do mnie znajoma. Jak na 18stke przystało, Amelia miała bardzo dobrze zbudowane ciałko. Była to piękna blondynka z sąsiedniego miasta ...