Erotyczne - str 161

  • Mój pierwszy raz....Prawdziwa historia....

    Było piękne lato 2009roku. Miałam wtedy już 19lat, a jeszcze nigdy nie uprawiałam sexu. Wraz z najlepszą koleżanka ze szkoły wybrałyśmy się na otwarty basen. W ten ...

  • Miłosne rozerwanie

    Witaj! Mam na imię Karolina i moim chłopakiem jest Michał. Mam też najlepszego przyjaciela. Ma na imię Jacob. Michała uważam za drugą połówkę, Jacoba za brata. Ile razy ...

  • Stół bilardowy

    Ten dzień wyjątkowo nie należał do udanych. Znudzenie i brzydka pogoda wprawiły mnie w zły nastrój. Leżałam na łóżku i czekałam na telefon od dziewczyn, które miały ...

  • Czarny król

    Miał 30 lat i był szefem kuchni w jednym z kameralnych, przyjemnych i spokojnych hoteli na Sri Lance. Takie miały być właśnie moje długo wyczekiwane wakacje. Żadnych ...

  • WF cz.1

    Bardzo lubiłam ćwiczyć na Wf zwłaszcza w technikum. Będąc w 3 klasie przyszedł nowy nauczyciel, który zaczął uczyć moją klasę. Zajęcia jak każde inne rozgrzewka ...

  • Trzy siostry... cz. 3

    - A teraz zróbmy to wreszcie, bo inaczej na nic cała ta rozmowa. Chciała mu powiedzieć, że rozmowa nie została jeszcze skończona, dała jedna za wygraną. Gdy poczuła na ...

  • Nauczycielka cz. 1

    Nazywam się Zofia i jestem nauczycielką języka francuskiego. Prowadzę kursy dla zaawansowanych. Mam 32 lata i wiem, że podobam się mężczyznom. Lubię moja pracę. Łączy ...

  • Namiętne przygody majki cz. 1

    Witaj! Jeżeli jesteś osobą która ma poniżej 18 lat to lepiej tego nie czytaj nawet nie możesz! Moja historia zaczęła się od szkoły, nudnej szkoły w której nic się nie ...

  • Kościół

    Była niedziela przed Bożym Narodzenie jak co roku Ania poszła do kościoła, została jeszcze trochę po mszy aby pomodlić się z rodzinę. Zauważyła chłopaka pod drugiej ...

  • Basen

    Lato było bardzo gorące. Od kilku dni temperatura codziennie przekraczała 30 stopni. Pewnego popołudnia wybraliśmy się z żoną na basen. Nasze rzeczy zostawiliśmy w ...

  • W Aucie...

    Pewnego dnia wybrałam się z moim chłopakiem na przejażdżkę. Pojechaliśmy do lasu... Na początku nie wiedziałam po co. Zatrzymaliśmy się na małej polance, do okola ...

  • Mój pierwszy raz

    Ile wtedy miałam lat to jest tu niepotrzebne. Zaraz po szkole poszłam prosto do koleżanki, u niej miałyśmy się uczyć. Zamiast jej samej, zobaczyłam za nią chłopaka moich ...

  • Niziutka brunetka...:*

    Nie będzie to opowiadanie w stylu super sex z wieloma facetami i w ogóle... Pisze to pewna 18latka która jest bardzo niziutką brunetką z dużym biustem.. jestem bardzo ...

  • Ja i mój chłopak

    Z moim chłopakiem jestem dość długo i po paru miesiącach zdecydowaliśmy się na współżycie...Udaliśmy sie do hotelu gdzie było bardzo przytulnie. Oboje byliśmy bardzo ...