Erotyczne - str 160

  • PORANNE PIESZCZOTY

    Obudziłem się rano. Za oknem promienie słońca przebijały poranne zamglenie. Na zewnątrz jest jeszcze dość chłodno. W końcu to początki wiosny. Tym bardziej nie chce mi ...

  • Historia prawdziwa - Pierwszy raz

    To był bardzo dziwny wieczór. Już od 3 dni umawiałam się z moim chłopakiem, ze spotkamy się w sobotę wieczorem u mnie, bo starzy do pracy na noc jechali. Wiec była ...

  • Pokój 69

    1. Beata po raz pierwszy przebywała w tym hotelu. Jej praca często zmuszała ją do dalekich delegacji, a tym razem los zawiódł ją aż do Poznania. Hall hotelu aż lśnił ...

  • Wizyta u ginekologa inna niż zawsze

    Dlaczego inna niż zawsze? Mam 17 lat i u ginekologa byłam już kilka razy. Moje koleżanki omijały go szerokim łukiem. Bały się a przede wszystkim wstydziły się do niego ...

  • Emma Watson i bzykanko w Hogwarcie

    Za plecami naszej bohaterki coś błysło ale nie mogła się odwrócić żeby sprawdzić co. Przez sale przeszedł głośny jęk gdy kryształowy sopel wbił się w je cipkę ...

  • Cudowne chwile z nim

    Razem z moim chłopakiem przyjechaliśmy do mnie do domu. Chata była pusta, więc poszliśmy do pokoju i zaczęliśmy oglądać TV. Nagle mój chłopak wziął mnie na siebie ...

  • Koleżanka?

    ...umawiamy się...w parku na ławce. Witamy się buziakiem w policzek jak zwykli kumple. Idziemy na kawkę, zjadamy obiadek - jak gdyby nigdy nic. Wychodzimy z kawiarni i ...

  • Wyobraź sobie, że...

    Wyobraź sobie, że... ...spotykamy się przypadkiem w klubie. Każde z nas jest ze znajomymi... nie znamy się. Każde z nas bawi w swoim towarzystwie. Po jakimś czasie spotkamy ...

  • Trójkącik (Prawdziwe opowiadanie)

    Pewnej niedzieli zadzwonił do mnie mój kumpel Piotr z pytaniem czy się spotkamy, Ja oczywiście chętna zgodziłam się, a on powiedział że ma działkę i mogli byśmy na ...

  • Angielski dla licealistki

    Tak się składa, że udzielam prywatnych lekcji języka angielskiego. Nazbierałem już kilku stałych klientów, więc mogę powiedzieć, że korepetycje stały się moim ...

  • Korepetycje z Matmy

    To była sobota miałem korepetycje z matmy.Poszedłem do Pani Kasi jak zwykle przywitała mnie, częstując czymś słodkim.Miała na sobie fioletowe rajstopy, bluzeczkę i ...

  • Matka kumpla

    Pewnego dnia w weekend poszedłem po kolegę Bartka miałem po niego zajść.Otworzyła mi jego matka powiedziała, że Bartek będzie za godzinę mogę na niego poczekać.Jego ...

  • Bezimienny

    (kolejne, rzecz jasna wymyślone opowiadanie;życzę miłego czytania!) Po zakończeniu wieczornego maratonu picia u mojej najlepszej koleżanki postanowiłam wrócić do domu ...

  • Sąsiadka

    Mam sąsiadkę z którą to uprawiam (wiadomo o co chodzi). Jest ona starsza ode mnie o kilka lat. Zaczęło się to jakieś 2 lata temu kiedy byłem u niej. Wpuściła mnie do ...