Erotyczne - str 163

  • Pod Tesco z Moniką

    Była noc!! Spotkaliśmy się pod Tesco. Była ubrana jak kozia pała miała szeroko rozwarte kolana-do ruchania! Podszedłem do niej bo ona już nie mogła chodzić po całym ...

  • Na peronie

    To zdążyło się na peronie, kiedy czekałam na pociąg do Częstochowy. Siedziałam, czekałam nagle koło mnie przeszedł chłopak. Od razu wpadł mi w oko. Obserwowałam go ...

  • To musiało się zdarzyć.

    Do mojego brata przyszli znajomi. Był też on.. Postanowiliśmy pojechać na miasto, bo był jakiś koncert. W drodze na przystanek z A. szliśmy obok siebie, rozmawiając ...

  • AKWARIUM

    Sex bo o nim jest mowa poznałem w wieku xx lat i xx letnia dziewczyną. Tak tak może wydawać się mało, ale tak to było: Mama Moniki przyszła do mnie, w sprawie akwarium. Od ...

  • Wieczór kawalerski

    Kolega z pracy zaprosił mnie na wieczór kawalerski. Znając przebieg tego typu imprez, na których bywałem wcześniej, zawsze kończyło się telefonem do agencji towarzyskiej ...

  • Przyjaciele

    Pewnego dnia byłem umówiony z moja najlepsza przyjaciółką...troszkę się spóźniła co nie jest w jej stylu...gdy już przyszła do mnie rozmawialiśmy, w pełnym momencie ...

  • Wiersz o sexie

    Opowiem wam o moim pierwszym razie, który miał miejsce w naszej bazie. Zrobiłam to z moim chłopakiem, pięknym i słodkim Adasiem. Całowaliśmy się namiętnie i jak zawsze ...

  • Sylwestrowe ruchanie

    Sylwestra spędzałam razem z mężem i jego dwoma przyjaciółmi. Byliśmy wszyscy dobrze wstawienie, a po północy mąż mocno pijany usnął w fotelu, ja siedziałam koło ...

  • Prawdziwa historia

    Cześć jestem dziewczyną bliższych danych nie będę podawać bo to nie istotne. Czytałam tu wiele opowiadań i jak się domyślam to większość z nich to bajki. Jednak ja ...

  • Poznałam go przez gg

    Mam na imię Ola i mam naście lat. Pewnego dnia siedziałam na gg i nagle ktoś do mnie napisał:: Cześć mam 18 lat i nazywam się Przemek... odpisałam mu i zaczęliśmy ...

  • Dwie cipki

    Nie lubię zostawać sama na noc w domu, więc kiedy mąż wyjechał na kilkudniowe szkolenie zadzwoniłam do Pauliny, czy może do mnie przyjechać. Chętnie się zgodziła i ...

  • Żona PEPE

    Żona przyjaciela. Jestem prezesem dużej firmy z kapitałem amerykańskim. Nasz zarząd składa się z 12 osób, przez pracowników zwanych 12 gniewnymi ludźmi. Nie ma w tym ...

  • Niesamowity okaz

    Cześć! Właśnie kończę (naście)lat. Mam na imię Anka, ale wszyscy przezywają mnie Dymanka, z powodu pewnego wydarzenia... . Gdy byłam w piątej klasie poznałam na ...

  • Ten pierwszy raz...

    To był piękny letni wieczór. Z koleżankami i kolegami pojechałam pod namiot na 2 tygodnie. I wtedy właśnie miało to miejsce. Tak, mój pierwszy raz... z facetem. To było ...