Szkolne - str 4

  • Wszystko co zechcesz 27

    Rozdział 27 Mijały kolejne dni, rodzice już szykowali się do wyjazdu, w domu panowała radosna atmosfera. Jednak w głowie miałam Iama, nie wiedziałam co się z nim dzieje ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 12]

    ~~~~~~Rozdział 12~~~~~~ Jestem lekko zdezorientowana. Nie mogę zrozumieć, co w rzeczach ojca robi zdjęcie innej kobiety i to tak ukryte. Czyżby tata... zdradzał...mamę? ...

  • Wszystko co zechcesz cz.21

    Rozdział 21 Iam włączył ponownie muzykę. Siedziałam na podłodze i wpatrywałam się w chłopaka, jednocześnie zawstydzona, i zła. -Przepraszam- powiedziałam ...

  • Nowa w szkole cz. 8

    * 2 dni później * Cały weekend spędziłam z Remkiem. Albo byliśmy w kinie albo w parku lub cały czas oglądaliśmy filmy. Obudziłam się dzisiaj o 5:27, nie mogłam spać ...

  • Wszystko co zechcesz cz.14

    Rozdział 14 Byłam dość daleko od naszego stolika, więc kiedy ugięły mi się kolana i upadłam na ziemię, Beca nie mogła niczego zobaczyć, na parkiecie było już ...

  • Nowa w szkole cz. 4

    Siedzieliśmy z Remkiem w salonie. Oglądaliśmy jakąś komedie, ale ja byłam myślami gdzieś indziej. Widziałam w oczach Remka, że on także o czymś intensywnie myśli. Nie ...

  • Szkolne zawirowania miłosne cz.5

    Dzień w szkole zleciał szybko, widziałam jak Sylwia na mnie patrzyła, pewnie chodziło jej o Patryka, ale nie przejmowałam się tym. Sylwia to klasowa 'obgadywaczka' ...

  • Nowa w szkole cz. 6

    Na początek: Tak wygląda Roksi. Do kolejnych rozdziałów kolejni bohaterzy komentujcie! -------------------- *Następnego dnia* Zadzwonił budzik, 6 rano. Jak ja nienawidzę ...

  • Nowa w szkole cz. 7

    Ten rozdział dedykuje ~Justi. Zapraszam do czytania :* -------------- Obudziłam się o 4:38. Obudził mnie sen, o którym nie wiedziałam co myśleć. Byłam z Remkiem w ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica.

    Witam. Jest to moje pierwsze opowiadanie wiedz może być ono bezsensu. Przyznaje opowiadanie jest zmyślone ale osoby w nim umieszczone są prawdziwe. Przedstawienie postaci: ...

  • Nowa w szkole cz. 5

    *Po kinie* Remek odprowadził mnie do domu. Zaczęłam rozmowę z rodzicami: - Mamoo... - powiedziałam przeciągając ostatnia samogłoske. - Do rzeczy córcia, co chcesz? ...

  • Słoneczko. Cz. 2 - ostatnia

    - I co, dowiedziałaś się czegoś? – Marta nie mogła ukryć ciekawości. - Niewiele. – Natalia wzruszyła ramionami. – Wiem tylko, że chodzi o jakieś łóżkowe sprawy ...

  • Gdy najbliższe jest najdalej cz.1

    Czy wydawało wam się kiedyś, że życie to tylko prosta układanka złożona z kilku mniejszych, lub większych części, które tworzą całość ? Nawet jeśli zmieniamy ich ...

  • Nowa w szkole cz. 3

    Właśnie skończyła się ostatnia lekcja na dziś. - Może pójdziemy do kina? W końcu dziś piątek... - zapytał się mnie Kacper. - No spoko. - odpowiedziałam. - To ja ...