Szkolne - str 5

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 11]

    ~~~~~~Rozdział 11~~~~~~ -Co ty ze mnie robisz, Rosalie Anastasio Jenner? I właśnie to pytanie obudziło mój zdrowy rozsądek. -Co? -krzyknęłam i z całej siły odepchnęłam ...

  • Szkolna Miłość cz.7

    Nastał kolejny dzień, gdy się obudziłam zerknęłam na ekran telefonu czy Patryk, może się odezwał. Niestety ponownie się rozczarowałam, na to wychodzi że to był jeden ...

  • Wszystko co zechcesz 29

    Rozdział 29 -Iam, tak strasznie mi przykro, ja- odłożyłam niemowlaka do łóżeczka- tak strasznie przepraszam za wszystko co złego na ciebie powiedziałam, wszystko ...

  • Słoneczko. Cz. 1

    Przedstawiona historia została przeze mnie wymyślona, ale mogła wydarzyć się naprawdę. Media informują nas, że podobne zdarzenia rzeczywiście mają miejsce w polskich ...

  • Wszystko co zechcesz cz.18

    Rozdział 18 W siatce znalazłam wszystko czego potrzebowałam. Przygotowałam dla nas naleśniki i kanapki, z szafki wyciągnęłam Nutellę i kilka dżemów do posmarowania ...

  • Wszystko co zechcesz 30

    Rozdział 30 Mieliśmy niezły ubaw, kiedy pakowaliśmy wszystkie zakupy do taksówki, na szczęście kierowca okazał się niezwykle miły i z uśmiechem pomógł nam wszystko ...

  • Wszystko co zechcesz 31

    W łazience, bawiłam się chwilę z Jamesem, potem położyłam go do łóżeczka i poszedł grzecznie spać. Podczas gdy zamykałam drzwi od pokoju, mój telefon przypomniał o ...

  • Wszystko co zechcesz cz.19

    Rozdział 19 Cały Weekend spędziłam w domu z Rebecą, na noc zamówiłyśmy sobie pizzę, nadrobiłyśmy zaległości filmowe, i zrobiłyśmy sobie maseczki i inne takie ...

  • Z pamiętnika nieśmiałego ucznia

    Dzisiejszy dzień będzie tym przełomowym. Czuję to całym sobą. Moje życie zmieni się diametralnie. Od dziś koniec z nieśmiałością. Koniec ze strachem. Koniec ze ...

  • Przepis na świat, rozdział 13, 14, 15 ostatnia

    Rozdział trzynasty Seks Szkoła, odrabianie zadań domowych, nauka, smutek. Szkoła, odrabianie zadań domowych, nauka, smutek. Tak mijały dni. Nie było nocy, której Marianna ...

  • Nowa w szkole - Prolog

    Już 3 raz w miesiącu się przeprowadzam i zmieniam szkołę. Nie mam pojęcia jak przyjmą mnie w nowej klasie, boję się że nie za dobrze. Nigdy nie miałam przyjaciółki… ...

  • Wacek na biologi...

    Pewnego dnia na lekcji biologi omawialiśmy budowę szkieletu człowieka. Muszę przyznać, że nie najlepiej się uczę, ale bardzo zafascynowało mnie ciało człowieka ...

  • Wszystko co zechcesz cz.9

    Rozdział 9 Gdy szłam korytarzem cały czas byłam oczarowana poczynaniami Iama, zastanawiałam się jak długo musiał ćwiczyć by dojść do takiej perfekcji. Na ziemie ...

  • Nauczyciel WF'u

    Zacznijmy od początku. Mam na imię Natalia i właśnie obchodzę z moimi przyjaciółkami ostatnie dni wakacji, po których rozpocznie się mój ostatni, trzeci rok nauki w ...