Szkolne - str 6

  • Wszystko co zechcesz cz.20

    Rozdział 20 Na ostatniej lekcji mieliśmy angielski, pani usadziła nas w parach do projektu. Strasznie mi się to nie uśmiechało, nie chciałam siedzieć blisko Iama, nie w ...

  • Zrozumieć myśli. Cz.1 - Zacznijmy od nowa.

    Marzyliście kiedyś o posiadaniu czegoś, czego nie ma nikt inny? Czegoś… co wykracza poza granice logiki? Ja nie… Nie musiałem. Bowiem już to dostałem. Nigdy nie ...

  • Wycieczka szkolna - (przez monsun)

    Szkoła postanowiła zorganizować wycieczkę dla klas pierwszych w celu "zintegrowania młodzieży". Łatwo im mówić, nawet nie znają znaczeni tego słowa. Cieszyłam się ...

  • Profesor i studentka - moja fantazja cz. 1

    Uwielbiam fantazjować o tym, że jestem pilną studentką, niestety nagabywaną przez nachalnego profesora. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest dla mnie ten ...

  • Miłość uczennicy do nauczyciela

    Pierwszy dzień szkoły w liceum. Wstałam z łóżka i ubrałam się, wiedziałam, że przed domem czeka już moja przyjaciółka, Ola. - Noo nareszcie jesteś! - zawołała ...

  • Miłość uczennicy do nauczyciela cz. 3

    Czułam się okropnie. Nie chciałam tego, nie chciałam nic poczuć, nie chciałam. Na każdej lekcji było tak samo - rozpamiętywałam tylko jeden moment. Próbowałam o tym ...

  • Wszystko co zechcesz cz.10

    Rozdział 10 -Matt, dlaczego właśnie ja? Z tych wszystkich dziewczyn mogłeś mieć każdą- spojrzałam na chłopaka który gładził mnie dłonią po nagich plecach. -Jesteś ...

  • Szkolne zawirowania miłosne cz.3

    Wróciłam do domu. Otworzyłam drzwi i nagle rodzice zaczęli pytać co mi się stało, czy nie trzeba jechać na ostry dyżur. Pierwszy raz się o mnie tak martwili. Jakbym ...

  • Wszystko co zechcesz cz.3

    Rozdział 3 Resztę zakupów, postanowiłam dokończyć jutro razem z Rebecą. Jednak nie mogłam odmówić sobie pójścia do księgarni. -Zapraszamy na drugie piętro, zbieramy ...

  • Kamila cz. 3

    Obudziło mnie ciche pukanie do drzwi. Zaspana podeszłam do drzwi i zajrzałam przez wizjer. Po drugiej stronie stała matka. Trochę się zdziwiłam, myślałam, że już jest w ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 10]

    ~~~~~~Rozdział 10~~~~~~ -Rosie! Jest wpół do 8. Budzik już 3 razy dzwonił. Słyszysz? Wstawaj! Spóźnisz się! -Która godzina? -Jak nie wyjdziesz za 10 min z domu to się ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - rozdział III

    Niewielki promień słońca przebijający się przez zasłony oświetlił twarz dziewczyny. Miała ochotę jeszcze pospać, ale niestety wakacje się skończyły i musiała już ...

  • Wszystko co zechcesz cz.15

    Rozdział 15 -Możesz wstać?- usłyszałam pytanie z ust chłopaka Czemu on? Zawsze i wszędzie jest on, czy to jest jakieś fatum, nie chciałam zawdzięczać nic temu ...

  • Wszystko co zechcesz cz.12

    Rozdział 12 Koszula Matta była cała we krwi , ale nie było mi go żal zasłużył sobie. -Dupek, kretyn idiota- rzucała Rebeca idąc w moją stronę. Do oczu napłynęły mi ...