Szkolne - str 3

  • Katecheta

    Andrew Boock Katecheta Rafał wsłuchiwał się w ciszę panującą między szkolnymi ławkami, w których zasiadali uczniowie ósmej klasy, pochyleni nad kartkami. Pieczołowicie ...

  • Wszystko co zechcesz- Epilog

    10 lat później Stoję nad nagrobkiem, i wpatruję się w wyryte litery układające się w imię. Uśmiecham się w duchu, na wspomnienie wszystkich cudownych chwili. Kładę ...

  • Oceny szkolne

    Hejka, dziewczyny :) Dawno mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że nie zapomniałyście o moim blogu, bo chcę wam opowiedzieć coś, czego nie mówiłam jeszcze absolutnie ...

  • Wszystko co zechcesz 26

    Rozdział 26 Na ostatniej lekcji oglądaliśmy film dotyczący zmian klimatycznych na świecie. Ale ja nie mogłam się skupić na oglądaniu, napisałam już chyba z tysiąc ...

  • Wszystko co zechcesz 25

    Rozdział 25 Patrzyłam prosto w oczy Iama, nie wiedziałam co zamierza zrobić. Widziałam, że jest wściekły, próbował nad sobą zapanować. -Amy ja niszczę... zrozum to ...

  • Wszystko co zechcesz 23

    Rozdział 23 Następnego dnia w szkole, wszystko musiało się zmienić! Począwszy od mojego zachowania i skończywszy na zachowaniu mojej przyjaciółki. -Rebeca, musimy ...

  • Wszystko co zechcesz 24

    Rozdział 24 Po zaledwie minucie, było już po meczu... Oczywiście z Iamem, wygraliśmy. Nie było innej opcji, chłopak grał bezbłędnie, zastanawiałam się czy jest jakaś ...

  • Nauczycielka Francuskiego (II) Stalker

    - Ce-ce? - Tak, Kotku? - odparła, przeciągając się. - Powiedz, czy naprawdę żaden z tych nabuzowanych byczków - zawiesił na chwilę głos i położył dłoń na jej udzie ...

  • Spotkanie z Historyczką

    Mam na imię Tomek i jestem uczniem trzeciej klasy technikum, nie byłem jakiś wybitny ale przechodziłem z klasy do klasy. Każdy ma w okresie szkoły przedmiot albo nauczyciela ...

  • Wszystko co zechcesz 28

    Rozdział 28 -Już dobrze ! O czym chcesz porozmawiać??- zapytał. -Dlaczego się nie odzywasz? Nie odpisujesz? Nie chodzisz do szkoły-powoli podchodziłam do chłopaka. -Byłem ...

  • Wszystko co zechcesz cz.16

    Rozdział 16 -Nie mów już tak, Amy ja wiem jak to będzie, dzisiaj mi dziękujesz a w poniedziałek w szkole będzie jak dawniej. Przestań udawać. To zabolało i to bardzo ...

  • Nowa w szkole cz. 2

    Zadzwonił budzik. Wstałam spojrzałam, która godzina... No tak 6:00. To już dziś, idę do nowej szkoły. Trochę się boję... Właśnie przeszłam przez bramę i wchodzę do ...

  • Wszystko co zechcesz 32

    Rozdział 32 -Zwariowałeś prawda? Iam, piękna jest Twoja siostra, ale ja jestem przeciętna- mówię mimo, że słowa chłopaka bardzo mi schlebiają. -Mam oczy Amy, widzę ...

  • Wszystko co zechcesz cz.17

    Rozdział 17 Kiedy się przebudziłam na zegarku była 7:24, a za firanek już delikatnie świeciło słońce. Podniosłam się z kanapy i poszłam obudzić Rebecę. -Kochana ...