Inne - str 8

  • Halo?

    Nikt mi nie wmówi, że była zbyt oczywista. - Witaj - ten uśmiech kryjący się gdzieś za wirującymi kosmykami blond włosów wpędzał w zadumę. W zadumę nad życiem, tym ...

  • Śnieżka - data premiery i przedsprzedaż autorska

    Kochani ❤️ Data premiery została przesunięta na maj, w związku z zaistniałą sytuacją. Dokładna data to: 14.05.2020! Ale mam jeszcze jedną informację... PRZEDSPRZEDAŻ ...

  • Przemyślenia

    Witajcie kochani Na dworze tak pięknie, a my się czujemy niczym ludzie z 1939 roku, kiedy to pod zakazem tkwimy we własnych obozach, oczekując nieuchronnego. Póki co nie ...

  • Zapraszam do przeczytania

    Witajcie kochani😄 dawno mnie nie było. Nie zapomniałam o Was ani na chwilę. Obecnie notuję nową książkę w zeszycie gdyż czar przeróżnych wirusków ogarnął mój ...

  • Major – Rozdział 3

    Pozostawiłem truposza i ruszyłem dalej, jego towarzysz czekał zapewne na zaśnieżonym i oblodzonym dachu. Nie uśmiechała mi się wizja potyczki na bliską odległość ...

  • Dwa procent

    Styczniowy mróz szczypał w twarz, gdy ostrożnie człapał po oblodzonych chodnikach swojej mieściny położonej w regionie z jedną z najwyższych stóp bezrobocia w kraju. Na ...

  • Drabble - Latawica

    Stała pod blokiem, gapiąc się w ciemne okno dziesiątego piętra. Zimny wiatr bezlitośnie atakował pokryte pudrem policzki. Poprawiła szal, nadal stojąc nieruchomo jak ...

  • Dżej Dżej

    Dla Wiktorii Piotr Nimski, ksywa Gruby, był typowym kibolem z Targówka dobijającym do trzydziestki. Uwielbiał Tomasza Chadę i marzył w swoim ograniczonym mózgu o tym, by ...

  • Codzienność w polewie beznadziei

    Mówi o sobie, że jest realistką. Że lubi samotne wieczory z kubkiem herbaty i nowym sezonem "Stranger things". Że szkicuje portrety swoich rozmówców w trakcie dialogu. Że ...

  • Rodzina cz 10-ostatnia.

    Ten dzień pamiętam jak przez mgłę. Przyjechała karetka i zabrała nieprzytomną Ewę do szpitala. Wsiadłem do samochodu i pojechałem za nią. W drodze zadzwoniłem tylko do ...

  • Pożegnanie...

    Nim skończy się rok, wspomnę o Tobie ostatni raz. Patrzę w niebo, w księżyc, w który Ty patrzysz zupełnie z innego miejsca. W księżyc, który był cichym świadkiem ...

  • Życzenia świąteczne

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia składam wszystkim Lol-owiczom najlepsze życzenia świąteczne. Spokoju , odpoczynku i dobrego nastroju . Spędźmy je w gronie rodzinnym ...

  • "Pokażmy się"

    Kochać ludzi, kochać siebie, kochać życie, kochać świat. Dostać buzi, na żyznej glebie, po prostu bycie, pięknie jak kwiat. Góra-dół, prawo-lewo, dobrze-źle, pusty ...

  • Mój cień

    Jest jak cień. Trudno ją ominąć, zostawić w tyle, czy wyprzedzić. Trudno przestać rozglądać się na boki w poszukiwaniu śladów jej obecności. Jeszcze trudniej pozbyć ...