Inne - str 7

  • Proces TFUrczy, czyli pisarskie porno

    Wczoraj rano usiadłam przy komputerze przed otwartym plikiem OpenOffice umieszczonym na dysku komputera w folderze o nazwie "TFUrczość" (a więc nie bierzcie tego określenia w ...

  • Drabble - Efekt końcowy

    Spotkali się pewnego pięknego dnia pan Zegarek i pani Alfabetka. Jemu spodobała się jej smukła talia oraz szerokie biodra. Ona z kolei zachwyciła się prezentowaną przez ...

  • Drabble - Akcja reakcja

    Przechadzałem się po parku. O dziwo, nikogo poza mną nie było. Czyżby ludzie całkowicie zaprzestali już odwiedzać takie miejsca? Nie znałem odpowiedzi na to pytanie ...

  • Wszyscy jesteśmy klaunami

    Wszyscy jesteśmy klaunami Skoro już tu jesteś, rozsiądź się i włącz wyobraźnię. Pozwól mi obejrzeć twój umysł, przyjacielu. Chcę znać twoje myśli, pragnienia ...

  • Niedoceniana prowincja

    Podobno Napoleon powiedział kiedyś: "Pozwólcie Chinom spać, bo gdy się obudzą, będzie kłopot dla świata". Z prowincją jest podobnie. Pomimo olbrzymiego potencjału, pod ...

  • Dobra zaraza

    Jeździec Pustki. Tak go nazywają. Potężna istota, która co jakiś czas wyłania się z czeluści ziemi, by nieść ludziom obojętność, apatię, innymi słowy właśnie ...

  • Upragniona rozmowa

    Znowu do tej parszywej roboty, gdzie wszyscy się tylko boją i mówią jaki to ja straszny. Pomyśleć, że "zatrudniony" jestem już taki szmat czasu, a nigdy jeszcze nie ...

  • Dwie strony medalu

    Narodziłem się ponad tydzień temu i do tej pory wszystko, co widziałem to ciemność. Nic poza tym. Na szczęście słyszałem bardzo dobrze. Dźwiękiem najczęściej ...

  • Basia 3

    Dziadkowie Basi od samego początku okazywali dziewczynce jawną niechęć. Już po paru dniach uświadomiona została, że największym nieszczęściem jakie spotkało ojca, był ...

  • Coś za coś

    Wracałem z pracy późną nocą. Dlaczego? Bo jestem typowym korposzczurem i taka już jest ta robota. Szedłem chodnikiem, niebo było dziś nad wyraz czyste dzięki czemu ...

  • Wystarczy chcieć

    Otworzyłem oczy. Zamrugałem, gdyż wszystko dookoła było tak jasne, jakby oświetlane z każdej strony łuną czystego białego światła. Nie wiedziałem, gdzie jestem, ani ...

  • Zrządzenie losu

    Pewnego razu, gdy błąkałem się po ulicach, a muszę przyznać, że robiłem to już od dłuższego czasu, spotkałem człowieka. Siedział na chodniku. Ubrany był w jakieś ...

  • Park

    Od kilku lat jestem samotnym ojcem dwójki dziewczynek. Moja żona zmarła przy porodzie. Była drobnej budowy, a urodzenie bliźniaków to nie lada wyczyn. Okazał się on jednak ...

  • Drabble - Pościg

    Ucieczka. Tak, tylko to się teraz liczy. Biegłem ile tchu, ile sił w nogach. Spojrzałem za siebie. Niestety, doganiał mnie. Jak on może tak szybko biec, ważąc ponad ...