Felietony - str 3

  • Po wyborach słów kilka

    Wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich były dla mnie i zapewne dla wielu innych osób zadziwiające. Przekłamane sondaże pokazywały olbrzymią przewagę Pana Bronisława ...

  • Brudne myśli zaśmiecające głowę.

    Pierwszy tekst, pierwszy feletion na tej stronie. W sumie, nie jestem pewna czy do felietonów można to zaliczyć, ale... tak sądzę. O wyrozumiałość nie proszę, jeśli ...

  • Faceci to idioci. Kobiety w sumie też...

    No więc tak... Nie wiem jak to skomentować. Postaram się zacząć od początku. Jakiś czas temu, razem z kumplami wpadliśmy w szkole na głupi pomysł śmieszkowania na ...

  • Dzień i noc - Ironia losu

    Nie wiedziałam do której kategorii to przydzielić... Jeśli ktoś przeczyta i nie zgadza się z decyzją, to proszę mnie poprawić. Na szczęście jest tu opcja edycji ;) W ...

  • Fenomen 8.III

    O tak... Super święto... Tylko ja się pytam dla kogo?? Dla samotnych chłopaków?? Z braku innej opcji wyślą ze 30razy tego samego esemesa... Dla małżeństw z 30letnim ...

  • Polacy i rasizm cz 3

    Temat emigracji jest tak złożony że trudno będzie znaleźć rozwiązanie pośrednie tzn. takie które będzie zadowalać obie strony konfliktu. Konflikt jest ten głównie ...

  • Honor oficera.

    Była letnia noc 29 czerwca 1926 roku. Niedługo po północy, z restauracji "Empire", na Krakowskim Przedmieściu, wyszła trójka oficerów lotnictwa – dwóch w mundurach i ...

  • Cogito ergo sum.

    "Cogito ergo sum."- myślę więc jestem. Tym jakże znanym i mądrym cytatem rozpoczynam dzisiejszą debatę. Czas by poruszyć jakże ważny temat, bowiem przyjmowanie krytyki ...

  • Polacy i rasizm

    Coraz czesciej pojawia sie w mediach problem imigrantow. Coraz wieksza liczba ludzi ktorzy uciekaja przed wojna , bieda i przesladowaniami przemieszcza sie do Europy zachodniej ...

  • Pamiętam ten dzień, gdy urodziłem się…

    Jest to moje pierwsze opowiadanie i jest ono w pełni prawdziwe, więc proszę o szczere komentarze i ocenę. Oto ono: Pamiętam ten wspaniały dzień, W którym urodziłem się ...

  • Proszę oddać

    Pamiętam jak ją zobaczyłem pierwszy raz. Klapeczki, czerwony lakier na paznokciach, bermudy, laptop na którym namiętnie wystukiwała treść, która jeszcze nie była dla ...

  • Wiara

    Idąc za osobą, która umieściła tutaj "historię" swojej wiary, sama dorzucę coś od siebie. Nie będzie to upiększane czy poprawiane by zasługiwało na miano powieści ...