Felietony - str 2

  • Zanim opublikujesz opowiadanie

    Znany polski pisarz zajmujący się pisaniem kryminałów na akord napisał kiedyś na swoim internetowym blogu poradnik, w którym rozwodził się nad tym co robić, aby ...

  • NIEZNAJOMY Z AUTOBUSU NR 190

    Piątek to chyba mój ulubiony dzień tygodnia. Po pięciu dniach intensywnej (powiedzmy) pracy nadchodzi czas na odpoczynek, a w moim przypadku czas na randkę numer jeden ...

  • Mój przyjaciel, mój wróg, mój upadek, moja porażka.

    Cześć, jestem Rien i mam dwadzieścia jeden lat... Nie, nie brzmi to dobrze. To takie sztuczne. Co Wam powie moje przybrane imię, czy wiek? Uproszczę i przedstawię odpowiedź ...

  • Merlin Fahrenheit 451

    Zeszłej soboty po wielkiej awanturze zostałem w końcu przymuszony do zrobienia porządku w swoim pokoju. Rodzinka postawiła ultimatum, zrób porządek z książkami ...

  • Postrzeganie chłosty w literaturze ( przedruk)

    "Dwutygodnik - strona kultury RADOŚĆ: O RADOŚCI CHŁOSTANIA KRZYSZTOF RUTKOWSKI Lektura „Traktatu o biczyku” Doppeta przypomina radosne wtajemniczenia Jana Jakuba Rousseau ...

  • Młodość.

    Pacta sunt servanda. Jeden z wielu powodów powstania tego felietonu. WOLNOŚĆ Zaczynam od wolności, bo to podstawa, tylko dzięki niej piszę ten felieton. Wolność słowa ...

  • Przejmuje dowodzenie

    Ostatnio zauważyłem, że w dziale felietony nie ma ani jednego felietonu. Poruszyło mnie to do tego stopnia, że postanowiłem troche namieszać. Może zacznę od początku ...

  • 44

    11 złotych, w kraju pożeranym co roku przez inflację to nie dużo. Dzisiaj w sumie nie można się nawet za to najeść. Nie dziwne więc, że kiedy ja i pół mojej szkoły ...

  • Winna grzechu życia.

    Człowieku, zastanawiałeś się kiedyś dlaczego żyjesz? Jeśli tak, ciekawa jestem do jakich wniosków doszedłeś. Jeśli nie, spróbuj przeczytać to, co mam ci do ...

  • Rok na lol24.com

    Sprowadziła mnie tu nuda, 26 grudnia Wtedy jeszcze nie myślałem, co robić do południa. Opowiadania erotyczne, to tak na zabicie czasu Nikt by wtedy nie przypuszczał, zrobię ...

  • Życie a teatr.

    Życie. Czy wiesz czym ono jest? Wiesz, czymże jest sens życia? Na pewno tak. Każdy z nas ma swoją własną definicję. Według wikipedii jest ono ''istotą i celem ludzkiej ...

  • Konsumpcjonizm

    Istnieje wiele definicji słowa "konsumpcjonizm”. Ciocia Wikipedia mówi, iż jest to "postawa polegająca na nieusprawiedliwionym (rzeczywistymi potrzebami oraz kosztami ...

  • Merlin - Nibylandia

    Uf nareszcie, otworzyłem oczy, oślepiony blaskiem słońca wpadającego przez okno. Cholera! Znowu zaspałem, a miałem się obudzić, jak nadejdą lepsze czasy, jak zapanuje ...

  • Zawracanie dupy, cz. 2 - Krytyka vs Hejt

    ‘Jeśli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej ...