Miłosne - str 111

  • Nieszczęśliwa Miłość

    Wakacje :) miłość wisi w powietrzu. Jest taki jeden chłopak. bardzo mi się podoba. jest idealny pod każdym względem ale w poprzednie wakacje chodził z moja najlepsza ...

  • Skomplikowana miłość

    Wakacje. Znajomość zaczęła się, kiedy ona. . zwykła dziewczyna, blond włosy, zielone oczy, średniego wzrostu i jak mówili jej koledzy, bardzo chuda napisała do ...

  • Miłość Pauli

    Pamiętam dzień, a raczej noc bo to było na imprezie, w którym ją poznałem. Była piękna. Nie wiem czy kiedykolwiek poznałem kobietę piękniejszą od niej. Szybko się z ...

  • Zakazana ale upragniona milość

    Opowiem wam moją historie o tym jak znalazłam miłość mojego życia. Pewnego lutowego dnia przeglądałam w telewizorze na telegazecie ogłoszenie matrymonialne. Znalazłam ...

  • Nowa znajomość nad morzem I

    Były wakacje. 12 lipca. Straszne były wtedy upały, aż się nie chciało żyć. Siedziałam sobie pod drzewem na moim podwórku. Tam przynajmniej był cień. Z domu wybiegła ...

  • czemu tak jest?

    widziałam ich... widziałam ich on zadawał jej kolejne ciosy... widziałam jak ona milczała, tylko spod jej powieki łza wolno spływała... ale on tego nie widział... nie ...

  • Kocham Cię.

    Dziękuje Ci Wiem, ze gdzieś tam jesteś... Podobno mnie bardzo kochałeś... Drzewa, które sadziłeś mi o tym opowiedziały... Ich szum przypomina mi Ciebie... Wierze im. Bo ...

  • Jesienny wieczór

    Było zimno, ale to jej nie przeszkadzało... siedziała na schodach i patrzyła na to jak kończy się dzień. Powietrze pachniało inaczej niż zwykle, czuła że to już ...

  • Lipa jak ch*uj

    Moze zaczne od poczatku pol roku temu poznalam chlopaka na czacie to byl ciezki okres w moim zyciu wszystko się sypalo on byl moim idealem po jakims czasie on powiedzial ze mnie ...

  • Trzeba wiele przerzyc aby poznac prawdziwą miłośc

    Bohaterowie Magda(Lena) - 16 lat uczennica 1 klasy liceum Iga -16 lat koleżanka Magdy chodziły razem do gimnazjum. Ale bardzo często się spotykają. ALex -18 lat kolega Magdy ...

  • Skate - Park cz. 3

    Wtorek 13:15, biegłem pod dom Pauliny. Pod furtką zatrzymałem się i nacisnąłem dzwonek. Paulina wyszła z domu bez deski. -Hej, co robimy dzisiaj? - zapytała się Paulina ...

  • Internetowa znajomość..

    Kilka dni po zakończeniu roku szkolnego.. Siedziałam sama w domu.. z nudów postanowiłam wejść na czata. Nikt nie pisał.. przyciągnął moją uwagę pewien nick ...

  • Zwykła znajomość cz. II

    Zwykła znajomość Cz. II Od ostatniego spotkania z Laurą minęło ledwie 3 dni a ja nie mogłem przestać o niej myśleć. Wcześniej nigdy mi się to nie zdarzało i dziwiło ...

  • Nareszcie kocham i jestem kochany cz. V

    Nareszcie kocham i jestem kochany Cz. V Minęło dopiero kilka dni od wyjazdu rodziców a ja byłem tak bardzo przyzwyczajony tym że jestem z Laurą dzień i noc. Najwspanialsze ...