Komediowe - str 5

  • „Co to to nie!” – część 43 i 44

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 43 Lidka Miesiąc (z hakiem) później… Na przerwie w Dino sprawdzam „sram-na-sunga”. Cztery wiadomości ...

  • O lol ... !

    Pewnego dnia dziewczyna siedziała z chłopakiem na ławce i się całowali nagle usiadł koło nich taki pan z wielkim i fioletowym nosem xD heh xD ... oni się śmiali ...

  • Zoo

    Parodia opowiadania "Zwierzyniec" autorstwa Somebody. Dziękuję, słońce :kiss: *** Na początku był pies (leniwy, fajtłapowaty kanapowiec). Pies, jak powszechnie wiadomo ...

  • Drabble - Burleska sedesowa

    Ciałem wstrząsnęła bolesna seria detonacji, wystrzały jak z zapchanej rury wydechowej. Po nich trysnęła trująca, płynna kaskada, jakby wszystkie flaki spływały do ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 10]

    Czasem warto jest pozostać w kontakcie z pewnymi osobami. Nawet, jeśli tą osobą jest Twój były. Legenda: K - były chłopak P - aktualny chłopak z K związałam się w ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czternasty zbiór fars wszelakich

    421. „Na lekcje języka angielskiego wyczekiwali z buzującym podnieceniem, które nie jednemu stawiało na baczność ukryty w spodniach synonim męskiego pożądania” ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał drugi

    – Ależ jesteś niekreatywna, trzeba było użyć łyżki do butów – zbeształ facet, który ubrany w kożuch i tysiąc innych, ciepłych szmat, cały się już spocił. – ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 8]

    Na początek mała anegdota, nie mająca nic wspólnego z dzisiejszą opowieścią: Jak pisałam, w czwartek byłam kompletnie nieprzytomna. Z tego powodu położyłam się ...

  • Pomocny Remek

    Była sobota - wreszcie dzień wolny od szkoły. Siedemnastoletni Remek wyszedł spotkać się ze swoją dziewczyną - rok młodszą Eweliną. Ewelina już wcześniej poprosiła ...

  • Babole – Gówniana Poezja

    Znalazłam ten wierszyk przypadkowo w wiadomościach, po latach, i myślę se: wrzucę, a co tam :D Podziękowania dla Spekera za pomoc. :kiss: *** Znacie wiochę "Wielkie ...

  • Fabryka życia

    Była siódmym dzieckiem w rodzinie Grzybów. Ostatnim, a zarazem pierwszym, które nie było planowane. Spośród zgodnie czarnogrzywego rodzeństwa, ona jako jedyna oświecała ...

  • „Co to to nie!” – część 17 i 18

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 17 Lidia Jestem naprawdę wstrząśnięta obecną sytuacją. Spodziewałam się wiele, ale nie włamania do ...

  • Mini-Tomik Komizmów – szesnasty zbiór fars wszelakich

    481. „Słyszę jakieś kroki i widzę jak z schodów schodzi młoda blond dziewczyna w zielonym sweterku i jeansach”. :lol2: 482. „No wiem wiem , ale kompletnie nie wiem” ...

  • Ballada o biuście cudnym.

    Bard: Spocznij panie, racz posłuchać Tej ballady, Która ludziom z dawien dawna wpada w ucho. O Bogini przecudownej. Zechciej spocząć, chluśnij sobie. O jej legendarnym ...