Felietony - str 9

  • Przejęzyczenie

    Zgodnie z obietnicą, Pani prezes K. *** Wczoraj zadano mi bardzo głupie pytanie: "Czy wiesz, co to jest przejęzyczenie?” Myślę sobie: "O co chodzi, co to za pytanie? To ...

  • Rozdwojenie jaźni

    Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...

  • Olewka

    Ostatnio często ja i Pani magister rehabilitowana Somebody, specjalizacja: "Utylizacja gówna wszelakiego", czyt. "Stop Grafomaństwu”, sporo mówiłyśmy o różnego rodzaju ...

  • Ten cały drifting...

    W 1999 roku najlepiej sprzedającym się singlem był Blue (Da Da Bee), który nagrało Eiffel 65. Klubowy przebój, do dziś puszczany w każdym radiu, prowadzącym „mocną noc ...

  • Zawracanie dupy, cz. 2 - Krytyka vs Hejt

    ‘Jeśli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • ,, Świąteczne Alleluja dla wszystkich!"

    ,, Świąteczne Alleluja dla wszystkich!” 31. 03. 2018r Dużo zdrowia, pomyślności Oby spokój w domu gościł Oby Bóg dał gwiazdkę z nieba I miłości ile trzeba! Oby ...

  • Złudzenie czyli bycie idealnym w stylu Instagrama.

    Wszystko musi być perfekcyjne. Perfekcyjny wygląd, no bo to wstyd pokazać się z nieumalowaną twarzą lub rozczochranymi włosami. Idealna praca- od razu najlepiej bardzo ...

  • Życie i inteligencja

    Człowiek - Homo sapiens, człowiek myślący, bezwłosy ssak z grupy małp z nadgrupy naczelnych, podobno szczyt drabiny ewolucyjnej, wielu uważa go za jedyne inteligentną ...

  • Moje zasady pisania

    Moje zasady pisania… Pierwsza zasada pisania, to: - Nie pisz dla kogoś. Kiedy chcesz komuś podarować coś od siebie i chcesz mu dać znać, że tobie na nim zależy, to nie ...

  • ,, Niezrozumienie"

    ,, Niezrozumienie” Kroczyłam twoją drogą, lecz mnie nie widziałeś, Byłam zawsze sobą, lecz nie taką mnie chciałeś, Słuchałam zawsze ciebie, choć nie raz ...

  • Samotnicy

    Najlepsze rozmyślania zaczynają kiełkować w nocy. Tabun myśli przenika przez głowy milionów ludzi; co ja tak naprawdę robię w życiu? Co się stało, że moje życie ...

  • Wesołych "świąt"

    "Wesołych świąt!” ho, ho, ho! Ho, ho… ho… Szczerze powiedziawszy to mam rozdarte serce. Z jednej strony cieszę się jak cholera z tego okresu, bo w końcu tyle wolnego ...

  • 1000000 rzeczy do ogarnięcia

    Pierwsze słowo, jakie nasuwa się mi, kiedy muszę coś ogarnąć to plan. Muszę wam się przyznać, że jestem z natury osobą bardzo chaotyczną i mój plan tworzył się ...