Opowiadania - str 19

  • To nie powinno się wydarzyć cz . 22

    Długo zastanawiałam się, czy wpuścić niespodziewanego gościa czy może nie. Sebastian był ostatnią osobą, którą spodziewałabym się spotkać w naszym domu. Chociaż ...

  • Jesteś lekarstwem dla mojej duszy cz. 23

    Kochani Wróciłam!. Wiem ,że pewnie wiele z Was przestało śledzić już losy bohaterów ponieważ od dawna nic nie dodawałam, ale teraz mam nadzieje ,że uda mi się ...

  • Max na tropie rozdział 11

    Rozdział 10 Śledztwo cz 10 Kradzież Max budzi się następnego dnia w doskonałym nastroju , po czym wstaje i udaje się do łazienki, gdzie bierze prysznic. Potem się ubiera ...

  • W najgłębszej czci dla Waszej królewskiej Mości

    W najgłębszej czci dla Waszej królewskiej Mości Puszyste koty rozciągają się wygodnie na perskich, skradzionych dywanach Jakiś mops zniekształcony nieopodal wygrzewa się ...

  • Forgive me

    Biegła ile sił w nogach jakby próbowała przed czymś uciec. Jakby jeszcze naiwnie wierzyła ,że może zdołać pokonać ból. Miała problem ze złapaniem tchu, czuła jak ...

  • Chłopcze (zły numer)

    Chłopcze (zły numer) Tak już mam, chłopaku, że, gdy nie mam już sił, śmieję się w głos. Ty chciałeś mnie tylko dla siebie. Pragnąłeś mnie sobie przywłaszczyć, a ...

  • Pani *** część 3

    Moja twarz poczuła na własnej skórze, że Pani nie kłamała. Jej koronkowe majtki były mokre, jak nigdy wcześniej nie spotkałem u innej kobiet. Czyli... jej się to podoba? ...

  • W internacie 2

    W internacie 2. Było jeszcze wcześnie. Ubrał się pocałował jej brzuszek i zabierając flaszki wyszedł przez okno. Madzia chwilę pocierała palcami swoją lekko bolącą ...

  • Czekoladowa Wenus cz.III

    Niedzielny, wczesny poranek. Kolejny dzień, który zapowiadał się słoneczny i ciepły. Otworzyłem oczy. Zegar wskazywał 6.45. Słońce bezczelnie wlewało się do ...

  • Bardzo lany poniedziałek, czyli wszystkiego JoAnnowego (część 3)

    *** ROZDZIAŁ 3/3 * Próbujesz się choć trochę uspokoić, lecz nie jest ci to dane. Pan pochyla się bowiem nad tobą i całuje. Jednak nie w usta. Zaczyna lizać ci piczę ...

  • Moja wygrana

    Rozpływałem się cały w tym sierpniowym upale. Przeklinałem afrykańskie powietrze, które wysysało ze mnie całą energię. Ale jeszcze tylko parę minut i będzie ok ...

  • Ciotka moja, Anna

    Było już z pewnością po dwudziestej drugiej kiedy wróciłem. Ciotka Anka pracowała jeszcze w swoim pokoju, bo stamtąd dochodziły ciche odgłosy stukania w klawiaturę ...

  • Dorotka – zabawa w przymierzalni

    W poniedziałek umówiłam się z siostrą na shoping. O godzinie siedemnastej podjechałam po nią na dworzec i udałyśmy się do Magnolii tam najbardziej lubię robić zakupy ...

  • Idą do nieba

    ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Idą do nieba chłopcy i ...