Miłosne - str 4

  • HARSH #61

    Pati ruchem ręki pokazuje, aby Emily podeszła. Patrzymy się na siebie. Widać, że blondynka jest wyraźnie zdezorientowana i zaskoczona moim widokiem, ale już po chwili ...

  • Rudzielec cz. X

    Muzyka do części :) cały czas ją śpiewam :) Rozbójnik Alibaba & Jan Borysewicz Tytuł: Zakazany owoc (ft. Bezczel) , , Ciągniemy się na dno Co krok, co dzień, co noc ...

  • Gorąca kawa cz. 10

    - Ze mnie? A to dlaczego? - zapytałam mojego szefa, zdejmując szpilki. - Wiedziałem, że znasz się na swojej robocie ale że aż tak. Byli Tobą oczarowani. I ten francuski ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 27

    Poranne promienie słońca obudziły mnie brutalnie oświetlając mi oczy. Spojrzałam w stronę ukochanego – Mati smacznie spał obejmując mnie pasie. Starając się go nie ...

  • Miłość z przypadku cz. 12

    Po śniadaniu postanowiliśmy że pójdziemy nad rzekę. Więc poszłam do namiotu i czym prędzej założyłam na siebie kostium kąpielowy. Wzięłam też ręczniki i koc żeby ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 68 - epilog

    Grzegorz Cztery lata. Całe cztery lata od tych niszczących wydarzeń. To był intensywny czas, nie tylko dla mnie ale i dla moich najbliższych. Wszyscy przeżywaliśmy swoje ...

  • HARSH #38

    Każda osoba jest proszona o skomentowanie rozdziału (napisać co myśli i/albo zdeklarować się, że czyta) aby zobaczyć ile was jest ;) Cholera. Czy jego to uraziło? ...

  • Siłownia cz. 14

    - Wiem jaki mamy uklad, ale martwie się o Ciebie. Nie chce zebys zadawala się z tym świrem. Boje się ze zrobi Ci krzywde - powiedzial Michal wychodzac z lazienki a na jego ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 24

    Przygotowanie do wyjazdu nie zajęło mi dużo czasu. Punktualnie o 12 wyjechaliśmy z Poznania. Na miejscu byliśmy gdzieś po pierwszej. Dom siostry Andrzeja był niczym willa ...

  • Kroniki Tomka - Ten tego (cz. 3)

    Gdzieś w głębokiej podświadomości przewidywałem taki scenariusz. Tylko że myślałem że to moi rodzice zareagują ostro a nie jego. Gdy zobaczyłem go w drzwiach od razu ...

  • IN SILENCE -Rozdział 12

    ROZDZIAŁ 12 *LENA* Jak to pomysł z aneksem należy do Janka? Patrzę na Kaśkę bardzo zdziwiona, a ona dopiero po chwili orientuje się, co powiedziała. - To znaczy… ...

  • Jest-Takie-Miejsce 147

    Jestem w takim szoku, że nadal nie dowierzam w to, co się przed chwilą wydarzyło. Powiedzieliśmy sobie parę nieprzyjemnych słów i byłam święcie przekonana, że wszystko ...

  • Jest-Takie-Miejsce 146

    - Pogięło cię??!! – wypalam szybko, żeby przepadkiem nie przyszła mu do głowy choćby najmniejsza myśl o tym, że się zawahałam. Czyli naprawdę, naprawdę całe to ...

  • To na Ciebie czekałem cz.37

    Ta jedna chwila, w której ich spojrzenia przenikały się wzajemnie, przeciągała się w nieskończoność. Cisza, która ich spowijała dudniła głucho w uszach, a powietrze ...