Inne - str 6

  • Dobro

    Cześć wszystkim. Wrzucam coś pierwszy raz. Nie jest to opowiadanie,lecz pewna moja myśl. Często zadaję sobie pytanie, czym jest szczęście. Dla każdego z nas szczęście ...

  • HIPNOZA #2 NOC DRUGA

    Stary, drewniany zegar wybił północ. Obraz poprzedniej nocy wrócił. Bardziej mroczny, przerażający, a zarazem nierealny i absurdalny. W pomieszczeniu panował nieznośny ...

  • Drabble- Seks (do stu słów)

    Usłyszałem chrzęst zamka. Ogarnęło mnie podniecenie. Wszedł do pokoju, zdyszany, w białej wymiętej koszuli. Blond kosmyki frywolnie zwisały nad czołem. Powoli się do ...

  • Babole – Suchar(y) o ignorancji (3 x Haiku)

    ********************************************** ********************************************** ********************************************** Jak mnie to wkurza, gdy ktoś nie ...

  • Historia pewnej pary - rozdział II - wspólny trening

    Rozdział II - wspólny trening Obudziło mnie bzyczenie telefonu leżącego na szafce obok naszego łóżka. Aśka była pod prysznicem. Zaintrygowany ostatnim wydarzeniem w ...

  • *Dlaczego?*

    Dlaczego bez ustanku muszę zadawać sobie to pytanie: "DLACZEGO?”. Dlaczego zawsze jest tak, a nie inaczej? Dlaczego mimo, iż bardzo chcesz, nadal nie możesz? Dlaczego, gdy ...

  • ,,Znaleźć cię"

    ,, Znaleźć cię” Tak mi trudno czasem obudzić się rano Nie mam się, czego uczepić, by wstać Myśli o tobie wysączają ze mnie życie A brak ich, jest jeszcze gorszy ...

  • Lot srebrnej kuli

    Szczerze mówiąc, zupełnie inaczej sobie to wyobrażała. Pogoda niewątpliwie dopisała - kwietniowe słońce pieściło wciąż chłodną po surowej kontynentalnej zimie ...

  • Bezimienni Rozdział 8

    Kelnerka jednej z Warszawskich restauracji śledziła wzrokiem przystojnego mężczyznę przy jednym ze stolików. Z niezdrową fascynacją obserwowała jak z zamyśleniem miesza ...

  • Nic dla mnie cz 14 Oczami Bastiana

    Oczami Bastiana Nigdzie jej nie było... Mówili mi, że uciekła. Wiedziałem, że Colin sobie poradzi uśmiechałem się na same wspomnienie o niej, jej pięknym głosie ...

  • List od matki do córki

    Witajcie! :) Dzisiaj wrzucę coś innego, a mianowicie moje nocne przemyślenia, które miały miejsce przedwczoraj... ******************** Moja ukochana córciu! Nigdy nie ...

  • To był moment, którego nie zapomnę...

    Dla Pani Joanny, nauczycielki języka polskiego, która, ucząc mnie niecały rok, pobudziła mnie do życia… Pani Joannie, która przeczytała ten opis, jako pierwsza ...

  • Artretyczny Klub Książki LISTA CZŁONKÓW

    Lista Członków Klubu będzie na bieżąco aktualizowana. Pamiętajcie! W każdej chwili możecie zgłosić członkostwo w Klubie pod postem REGULAMIN. 1. Lucy15 "Miłosna ...