Horrory - str 4

  • Martwy, albo nie część 1

    06.07.2014r. Arek pośpiesz się nie mamy całego dnia - powiedział Darek pospieszajac Arka -Już idę, już tylko wezmę jeszcze kilka puszek konserw. -ok Arek Darek grzebał ...

  • Obraz

    Jest to moje pierwsze opowiadanie z tego gatunku, mam nadzieję, że się spodoba :) Znacie pewnie to uczucie, gdy budzicie się i do końca nie jesteście pewni czy dalej ...

  • Będziemy już razem na zawsze- oneshot

    - Mamo wychodzę!- wrzasnęłam z przedpokoju ubierając niezdarnie zamszowe buty. - Tylko uważaj, już jest ciemno!- odkrzyknęła rodzicielka z kuchni- Pozdrów Alana i bawcie ...

  • Look into my eyes, It's where my demons hide - Rozdział 1

    Średnio jestem zadowolony z końcówki, jakaś taka dziwna mi wyszła. Postaram się to nadrobić w kolejnych częściach :) Rozdział 1 - Po pierwsze - powiedział Jackie – ...

  • Studio Tatuaży.

    Dokładnie dwa miesiące temu ukończyłem osiemnaście lat. Z racji tego, że od małego wychowywała mnie babcia musiałem czekać aż będę pełnoletni. W życiu by się nie ...

  • Noc w lesie

    Mieszkam w spokojnym miasteczku. Od dziecka słyszałem może ponad setkę legend i mitów na temat tutejszego lasu. Wierzyłem, lecz nie we wszystko. Zdarzało mi się bowiem ...

  • Nawiedzona Rezydencja (XIII)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • sdfghj

    .dfg

  • Demon w bloku.

    Pewnego dnia szukając mieszkania znalazłem ogłoszenie o chęci sprzedania za 2500 zł mieszkania 6 pokojowego z kuchnią i łazienką oraz toaletą. Zadzwoniłem na podany ...

  • Krótki horrorek

    Zakrwawiony i związany siedziałem w pustym aucie. Było tak zimno, że traciłem czucie w dłoniach. Przenikliwy ziąb przyprawiał mnie o dodatkowy ból. Nie dość, że byłem ...

  • Opowieści sprzed kominka - Wieczni współlokatorzy

    Witajcie moi drodzy Czytelnicy! To znów ja. Mam dla was kolejną niezwykle ciekawą historię. Wielu z Was na pewno wie jak to jest; jesteście sami w domu. Cisza dzwoni Wam w ...

  • Piwnica

    Z drewnianego domku na wysokim drzewie, martwe oczy mężczyzny obserwowały małego chłopca bawiącego się w piaskownicy obok domu jednorodzinnego, zbudowanego w amerykańskim ...

  • Le Castle

    19 sierpnia 1843 Za oknem świeci słońce i jest przyjemnie ciepło. Byłem raz czy dwa na dziedzińcu więc wiem. Zamek jest chłodny, mimo że od lipca temperatura wynosi ...

  • Apokalipsa zombie-wstęp

    Data:2014-08-23 ------------>!!!UWAGA FORMA PAMIĘTNIKA!!!