Erotyczne - str 5

  • Moja dziewczyna zgwałcona

    Cześć. Mam na imię Adrian. Jestem cichym, spokojnym chłopakiem z bujną wyobraźnią. Mam 17 lat, a od roku chodze z Aśką. Ma również 17 lat. Jest bardzo atrakcyjna ...

  • Cudowne chwile.

    To jest moja pierwsza historia. Proszę o szczere komentarze i w razie czego słowa krytyki. Dostałam sms'a. Od Kamila. Czy się z nim spotkam. Lubiłam go choć czasami mnie ...

  • Sebastian i trójkąt z siostrami

    Była niedziela i zapowiadało się kolejne nudne popołudnie. Starsza siostra Sebastiana, Patrycja, dla zabicia czasu udała się z koleżanką na zakupy, podczas gdy on został ...

  • Selekcja cz.VIII

    - Auu, dziesięć, dziękuje Panie za wymierzenie kary - płaczliwym, schrypniętym głosem powiedziała dziewczyna rozciągnięta na czteroramiennej drewnianej konstrukcji ...

  • Nastoletnia striptizerka cz. 1

    1. Miała na imię Marta i właśnie wychodziła z taksówki przy skrzyżowaniu Piłsudskiego i Edwarda Śmigłego-Rydza. Marta nie wiedziała, kim byli Piłsudski i Edward ...

  • Impreza rodzinna

    A właściwie to organizowane przez rodziców. Z wiadomych względów i ta bardziej rozrywkowa część rodzinki na nich przebywa. A ze są suto zakrapiane alkoholem .. . sami ...

  • Tylko Ty. Rozdział 21

    Nie myliłam się co do Stanley'a. Jest nie tylko świetnym prawnikiem, ale też niesamowitym człowiekiem i przyjacielem rodziny. Moje obawy o konsekwencje naprowadziły go na ...

  • Młodzieżowe Gry cz.2 Koniec

    ROZDZIAŁ I Niecałe 2 tygodnie zleciały bardzo szybko. Dzisiaj miałam jechać na wycieczkę. Marek odwiózł mnie pod szkołę i czule się ze mną pożegnał. W autokarze ...

  • Asystentka

    Mój szef jest 50 letnim facetem. Ma nadwagę, jest łysiejący, siwe włosy. Patrząc na niego pod wieloma kątami jest po prostu obleśnym starcem. Ale jest za to zamożnym ...

  • Marta i poświąteczne kolędowanie. Cz. I

    Marta ze zniecierpliwieniem wyglądała przez okno, zdrapując szron z szyby, żeby zrobić jak największe kółko – wizjer na świat. „Idzie!” W oddali zarysowała się ...

  • Ksiądz

    Dawno nie byłam tak wściekła. Ile razy można być zdradzoną przez faceta. Czy oni nie potrafią trzymać tych fiutów w swoich portkach? Nie wiem już co robić. Może ...

  • Coś dla niegrzecznych dziewczynek

    Chciałaś kiedyś przeżyć coś mocniejszego? Dać sobie maksimum przyjemności i wejść na wyższy poziom rozkoszy? Napewno kiedyś o tym myślałaś ale nigdy nie miałaś na ...

  • Mój pierwszy raz i następne VIII

    - Mam dla was nowinę... - Martin przyszedł na spotkanie piątkowe jako ostatni. Siedziałam już na kolanach pana Mirka a jego dłonie błądziły: jedna po moich plecach a ...

  • Niewolnica i ja

    To już kolejny dzień bezowocnych poszukiwań. Ta za gruba, ta za stara, ta zbyt niska... Przechodząc się po targu niewolników naszemu bohaterowi naprawdę ciężko było ...