Horrory - str 10

  • Uważaj o czym marzysz

    Każdy uczeń marzy o wakacjach na plaży w ciepłym słońcu.Wszyscy codziennie muszą przedzierać się do szkoły przy minusowych temperaturach. Podczas gdy całe rodzinne ...

  • Ostatni z ostatnich.

    Jest 27-11-2016. Zjadłem śniadanie i uruchomiłem komputer. Zalogowałem się do Facebooka i zobaczyłem ikonkę nieprzeczytanej wiadomości. Otworzyłem ją i przeczytałem ...

  • Psychopatyczna idelaność cz. 7

    Cz. 7 - Biegnij, dziecko, biegnij- krzyczałam i znów zaczęłyśmy uciekać. To wszystko było chyba jednym wielkim koszmarem. Brakowało mi tchu w piersi i całkiem ...

  • Dzieci szatana

    Był ciepły, letni poranek. Czwórka przyjaciół Aga, Anka, Kuba i Krzysiek umówili się razem o 11:00 na podwórku. Wymyślili wcześniej, że pójdą do swojej nowej bazy i ...

  • Dźwigary i gąbki

    Zanim zaczniesz czytać ostrzegam, że tekst zawiera treści o charakterze erotycznym, a także krwawe sceny, również z udziałem dzieci. Jeśli nie odpowiada ci tematyka tego ...

  • Nieznajomy z Egmere cz.1/2

    Wybiła 23:00, trzyosobowa rodzina Andersonów właśnie wracała z hucznego wesela, kuzyna Bruna. George, Evelyn i ich pełnoletnia córka Caroline mieszkali na odludziu w bardzo ...

  • Odwrócenie ról

    - Hahaha, znowu go widziałem, znowu go widziałem! - darł i śmiał się wniebogłosy. Tym nad wyraz pobudzonym osobnikiem był nie kto inny jak Stary Wariat Joe, tak, tak na ...

  • Niepozorna

    Ocknąłem się na przystanku autobusowym. Wiał zimny porywisty wiatr, co w połączeniu z ulewnym deszczem dawało iście późnojesienną pogodę. Nie miałem siły wstać ...

  • 30 Sekund #2 (Córka)

    Usłyszałam huk strzału, a potem trzask walącego się na ziemię ciała ojca. Nie mogłam uwierzyć, że nie ma go już ze mną. Łzy spływały mi po policzkach... Przed ...

  • Krzyk Prolog

    Młoda kobieta, jakieś 164cm wzrostu, bardzo szczupła, wagą przypominająca dużą lalkę. Rysy twarzy bardzo widoczne, bardzo kobiece, gdyby urodziła się jakieś 200 lat ...

  • Sprzedawca snów

    Lalka, która obdarowuje cię cudownymi snami w zamian za coś, co należy do ciebie… Dar od losu czy może śmiertelna klątwa? Panienkę Liang od wypadku, w którym straciła ...

  • Mrok nadchodzi w nocy epilog

    Od egzekucji Anety Lewatywy Pobożnej oraz morderstwa połączonego z samobójstwem minęło pięć lat. Mieszkańcy do tej pory nie mogą zrozumieć, co hrabiego skłoniło do ...

  • Właściciel hotelu

    Była noc. Wracałem do domu. Praca jak zwykle zabrała mi większość mojego czasu. Dziwie się jak moja rodzina to jeszcze wytrzymuje. Może lepszym pytaniem byłoby, jak ...

  • Śmieszek

    Od godziny Marvin tkwił nieruchomo na metalowej szafce w szkolnej szatni. W ciągu tego czasu przeleciały mu przez głowę miliony myśli i możliwych scenariuszy tego, co za ...