Tak jak w temacie- mowa o serialach . Jakie seriale podbiły Wasze gusta? .
U mnie jest to: American horror story i pierwsza miłość. Oba seriale oglądam czasami, bo zwyczajnie nie mam na to czasu, ale oglądam .
Seriale - str 2/5
Dodano na Hydepark przez Lils, 83 postów, ostatni post 8 mar 2018
- · 17 kwi 2014
- · 18 kwi 2014
Ach.. Jeszcze "Zdrady" Głupie jak but, ale można się pośmiać
- · 18 kwi 2014
"Plotkare" oglądałam dawno daawno.. Ale świetne ^^
- · 18 kwi 2014
Miałam się wziąć za Dextera ale to jak skończę House.
- · 18 kwi 2014
Zakochałam się w Dexterze w sumie każdego dnia robię tyle brzydkich rzeczy, a on nadal nie przyszedł po mnie i nie położył mnie na swoim stole ;<
- · 19 kwi 2014
A ją oglądam teraz dwa sezony skazanego na śmierć xd
- · 19 kwi 2014
Oglądam zaklinaczkę duchów, chociaż widziałam już całą serię wiele razy, Tajemnice Domu Anubisa, American Horror Story i Sherlock'a Holmes'a w odcinkach
- · 19 kwi 2014
też oglądam zaklinaczke duchów, ale wole oglądać pod kopułą lub terranova, ostatnio też oglądałam wszystkie serie gry o tron, spartakusa i herosów, czasem też zemste i revolution
- · 19 kwi 2014
Grey's Anatomy : Chirurdzy
Pingwiny z Madagaskaru - · 19 kwi 2014
Zapomniałam! Kiepscy
- · 19 kwi 2014
: Zapomniałam Kiepscy
Kiedyś oglądałam.. Ale.. moja mama tego nienawidzi bo uważa, że to głupie jest i wgl przez co inni tez nie oglądają ^^. Kiedyś czasami zdarzało mi sie obejrzec czarodziejki - · 20 kwi 2014
U mnie też był ten bunt, że to nie odpowiednie i wgl.. A czarodziejki oglądałam bardzo często, ale teraz już tak jakoś nie widuję, więc..
- · 20 kwi 2014
O, Czarodziejki, zapomniałam :P
I jeszcze Doktor Quinn od czasu do czasu - · 20 kwi 2014
Californication, Gra o Tron, Dexter
- · 21 kwi 2014
Ja Kiepskich nie trawię... ;x To jest tak durne , że aż nieśmieszne :x
- · 22 kwi 2014
2 Broke girls i Sherlock Holmes
- · 22 kwi 2014
Pierwsza miłość od czasu do czasu oglądam
- · 22 kwi 2014
Homeland, Dexter i The Walking Dead - trójka seriali, które nigdy nie spadną z mojej TOP3.
The Killing, Hannibal, Breaking Bad - plasujące się zaraz za TOP3
Z przyzwyczajenia śledzę losy bohaterów z The Vampire Diaries.
Kiedyś 2 Broke Girls, Gossip Girl, One Tree Hill i Pretty Little Liars - skończyłem na pierwszym odcinku 4 sezonu, coś nie mogę ruszyć dalej.
Jestem raczej miłośnikiem mrocznych seriali i tajemniczej fabuły, niż za obserwowaniem losów nastolatek w High School. Tam gdzie policja, CIA, FBI tam i ja - · 22 kwi 2014
Polskie seriale też nie są takie najgorsze. Wiernie obserwuję losy Przyjaciółek i to chyba jedyny serial, który teraz leci w telewizji, a ja go oglądam. Bezgraniczna miłość do serialu Magda M, który leciał huhu spory czas temu. Bez tajemnic na HBO jest też ciekawą produkcją. Krew z krwi produkcji canal+. Czasem zerknę na Lekarzy, który jakoś po pierwszym sezonie mi się znudził, tak samo jak i Prawo Agaty. No i czasem lubię powrócić do czasów Hotelu 52.
Warto jeszcze wspomnieć o Przepisie na życie, Twarzą w twarz, Pitbullu czy Oficer.
Swego nie znamy, cudze chwalimy
Mjm, Barwy nieszczęścia, na wspólnej i inne masówki jakoś mnie nie pociągają. - · 23 kwi 2014
: I Dr House
Taaak wszystkie sezony na kompie xD I oczywiście "Gra o Tron" aww... ;3 - · 23 kwi 2014
: OMG Pingwiny z madagaskaru Kochaaam
Czytasz mi w myślach (a to niby ja jestem wiedźmą)
Zaloguj się aby dodać post. Nie masz konta? Załóż darmowe konto