nienasycona

Agnieszka z Gdańsk, 42 lata
razem:   thumb_up 1 400 thumb_down 40
  • nienasycona

    @Cercin, masz jakiś problem ze sobą? Lubisz się kłócić dla samego faktu kłócenia się? Nie mam na to nastroju, więc poszukaj innego adwersarza. Z grzeczności odpiszę po raz ostatni- anonimowy, bo niezalogowany. O mnie nie można powiedzieć tego samego. Jestem zalogowana, w profilu jest moje zdjęcie i moje imię.  Brutalności i okrucieństwa nie dostrzegasz, Twoja sprawa. I dwa wdechy na uspokojenie sugeruję, bowiem "zolniesz" pisze się zgoła odmiennie.

    1 cze 2016

  • nienasycona

    Starałaś się z przecinkami. Reszta stylistycznie i ortograficznie tragiczna. Jestem na nie

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @cercin, masz rację- jesteś kolejną (drugą) osobą, która sugeruje mi diagnozowanie się. Kolejną bohatersko anonimową. Tekst jest brutalny, skoro tego nie dostrzegasz, to nie jest to mój problem, tylko wybrakowanej empatii. Wszystkie teksty tego autora są brutalne. Mam świadomość tego, że na tej stronie zamieszczane są opowiadania amatorskie i moje oceny są kompatybilne z tą świadomością. Nie widziałam nigdzie zalecenia, by wszystkie komentarze miały być pozytywne, zatem będę się wypowiadała, gdzie chcę, kiedy chcę i jak uznam za stosowne.

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @jerzyk, też się staram i dlatego odgadłam zamierzenia autora. Ale fakt, ze pisze tylko takie teksty nie niepokoi. Tyle :)

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @jerzyk, wcale tak nie uważam. Uważam jedynie, że tamto jest lepsze, a również jest brutalne. Jeśli natomiast chcesz przeczytać inne opowiadania tego autora- odnajdź użytkownika Dik.

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @jerzyk, ależ ja Ci tego nie bonię :) A jeśli chcesz przeczytać dobry bardzo brutalny tekst, to znajdź opowiadanie nastolatki w minivanie, czy coś takiego.

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @jerzyk, to jest w innych tekstach tego autora.

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @jerzyk, z mojej strony żadnej presji nie ma i nie mówmy o dyskwalifikacji, bowiem napisałam wyraźnie, że przy następnym takim tekście tego autora nie kliknę  "tak", ale nie powiedziałam, że kliknę "nie". Teksty nie są złe, ludzie sami zadecydują i nie pojmuję dlaczego nie mogę wyrazić swojego zdania. I jeszcze mały cytat dotyczący skazania na zaś...zastosowałam się do twoich słów:)"jerzyk 21 godz. temu
    @KontoUsunięte nie sztuka zajrzeć i zobaczyć, sztuką jest wyczuć i odkrywać, to co autorowi w duszy gra."

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @chem, siebie diagnozuję na bieżąco, więc spokojna Twoja głowa:) Nie mam misji izolowania kogokolwiek, nie mam również takiej władzy. Moje poparcie dla tekstu jakiegokolwiek ma takie same znaczenie jak poparcie każdej innej osoby. Mam jednak prawo do własnych przekonań. I tak, jak są osoby, którym nigdy ręki nie podam, tak są pewne rzeczy, których nie popieram. Nie mam nic przeciwko brutalnym tekstom, nie mam nic do opowiadań o gwałtach. Fantazje bywają różne. Uważam jednak, że wielbiciel przemocy na każdym kroku, osoba, którą tylko przemoc podnieca, jest potencjalnie niebezpieczna. To moje przekonanie i mam do niego prawo.  Tak samo, jak uważam, że ludzi znęcający się nad zwierzętami są niebezpieczni dla ludzi. I tak całkiem od siebie- psychiatrka? Zupełnie jak gościnia, premiera i ministra. Mierzi mnie to

    1 cze 2016

  • nienasycona

    @KontoUsunięte, nie umiesz raz przytaknąć?

    31 maj 2016

  • nienasycona

    @KontoUsunięte, dla mnie największe znaczenie w tej chwili ma dla mnie fakt, że autorem jest Dik

    31 maj 2016

  • nienasycona

    @KontoUsunięte, a ja twierdzę, że były poprawne. Bywały akceptowane dużo gorsze. Myślę, że tutaj przesłanki były podobne jak w przypadku Wojtura.

    31 maj 2016

  • nienasycona

    @KontoUsunięte, ale przyznać się do błędu też potrafię :P

    31 maj 2016

  • nienasycona

    Publicznie biję się w obie piersi. W prywatnej rozmowie zostałam poinformowana, że to opowiadanie pojawiło się na innych stronach, pod nickiem, który swego czasu był tu obecny.  Opowiadania tego autora były odrzucane, nie dlatego, że źle pisał, bo pisał poprawnie, ale ze względu na jego uwarunkowania psychiczne (  takie są moje przypuszczenia). Każdy jego tekst był apoteozą przemocy. Jeśli Kid jest Dikiem-  a wszystko wskazuje na to, że jest- to uważam, że jego problem tkwi bardzo głęboko. Ja więcej do promocji jego tekstu kliknięcia nie przyłożę.  Choć pisze poprawie.

    31 maj 2016

  • nienasycona

    @kid, ha, Hyde, widzisz? Kocham mieć rację:D

    31 maj 2016

  • nienasycona

    @KontoUsunięte, nie drwij. Uważam, że fabularnie jest to jeden z lepszych debiutów

    31 maj 2016