Od czego jestes uzależniony? Czy potrafisz skończyć? - str 5/8

Dodano na Hydepark przez Caroliness, 144 postów, ostatni post 5 lip 2020

  • Caroliness
    · 1 kwi 2014

    No właśnie czy potrafisz skończyć?

  • Mattunel
    · 2 lip 2014

    Jestę uzależniony od kofeiny i nie, nie potrafię skończyć :P

  • Lilith
    · 2 lip 2014

    Mattunel

    Mattunel: Jestę uzależniony od kofeiny i nie, nie potrafię skończyć :P



    Ja tysz ._.

    Jak Hekate była taką malutką dziewcynecką, w blond włoskach spiętych w kucyki i w różowej sukieneczce to jadła paste do zębów :D Ale już skończyłam!

  • Mattunel
    · 4 lip 2014

    Lilith

    Lilith: Ja tysz ._. Jak Hekate była taką malutką dziewcynecką, w blond włoskach spiętych w kucyki i w różowej sukieneczce to jadła paste do zębów  Ale już skończyłam!


    To dobrze, że skończyłaś.. Nigdy nie jadłem pasty do zębów

    ale za to jestem uzależniony od marzenia o tym, że jestem w innym (lepszym) świecie.

  • Lils
    · 5 lip 2014

    gdy bylam mała zawsze przed snem musialam powiedziec dobranoc siostrze, a gdy mi nie odpowiedziala, zaczynalam majaczyc i domagac sie "dobranoc" :D. I to codziennie taką katorge urządzałam siostrze xd

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Jestem uzależniony od kanapek z serem. Nie, nie potrafię ponieważ to jedyne co jem :P

  • Lils
    · 5 lip 2014

    oo wiem! Uwielbiam makaron! Nie, nie skończę z nim, uwielbiam go jesc :D

  • Lils
    · 5 lip 2014

    Mattunel

    Mattunel: Jestem uzależniony od kanapek z serem. Nie, nie potrafię ponieważ to jedyne co jem :P


    specjalna dieta? :D

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: specjalna dieta?


    Dieta? Lekarz powiedział, że dostane zawału w wieku 25 lat bo piję za dużo Coli, jem sam ser i zero owoców. Do tego napier.. tyle tego masła na chleb, jestem ciśnieniowcem i nie ćwiczę na WF'ie

  • Lils
    · 5 lip 2014

    żartowałam :x :D. Na wf'ie to i ja nie cwicze.. ^^ :D.. moze odrzuć cole?

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: żartowałam :x . Na wf'ie to i ja nie cwicze.. ^^ .. moze odrzuć cole?


    Uzależnienie od kofeiny.. :(  Nie potrafie :/

  • Lils
    · 5 lip 2014

    ok.. ^^ a kawe pijesz? :D

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: ok.. ^^ a kawe pijesz?


    Nie na szczęście. :P    Lekarz też powiedział, że częściowo sprzyja mi nie dowaga (chociaż to bardzo źle, to przynajmniej nie będę szybko tyć i nie zapowiada się na to bym był gruby)

  • Lils
    · 5 lip 2014

    Jeśli wyglądasz dobrze to ciul z niedowagą.. według bmi mam niedowage, a to gówno prawda ;x

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: Jeśli wyglądasz dobrze to ciul z niedowagą.. według bmi mam niedowage, a to gówno prawda ;x


    Nie wystają mi kości, wyglądam nawet przez koszulkę jakbym chodził na siłownię o.O

  • Lils
    · 5 lip 2014

    Czyli nie musisz martwic sie niedowagą :D.. pewnie te glupie bmi myli xd

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: Czyli nie musisz martwic sie niedowagą .. pewnie te glupie bmi myli xd


    Martwić to ja się muszę problemami zdrowotnymi.. xD

  • Lils
    · 5 lip 2014

    fakt xd. Też musze zawitac do lekarza.. :x na razie na szczescie dolega mi tylko uczulenie na pot xd

  • Lils
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: fakt xd. Też musze zawitac do lekarza.. :x na razie na szczescie dolega mi tylko uczulenie na pot xd


    a co jeszcze.. na pewno cos ^^. Musze isc na badania ;/

  • Mattunel
    · 5 lip 2014

    Lils

    Lils: a co jeszcze.. na pewno cos ^^. Musze isc na badania ;/


    ja w tym roku odkryłem, że mam uczulenie na pyłki kwiatowe itd... ale na badaniach jeszcze nie byłem ;c

  • Lils
    · 5 lip 2014

    czyli cieplejsze okresy Ci nie sprzyjają ;x

Zaloguj się aby dodać post. Nie masz konta? Załóż darmowe konto