Co byście tu zmienili? - str 4/23

Dodano na Hydepark przez Ciafu, 448 postów, ostatni post 12 mar 2018

  • Użytkownik Ciafu
    · 22 cze 2014

    Użytkownicy! Pytanie do was. Co WY byście zmienili na lol'u? Może wersja mobilna? Albo brak  reklam? Piszcie, napewno trafi się coś fajnego :D Są osoby, które spędzają tutaj dużo czasu, więc widzą jakieś błędy lub coś im przeszkadza. Do dzieła! :D

  • Użytkownik ZicO
    · 15 lip 2014

    Jak dla mnie nie powinno być wglądu w prywatne wiadomości użytkowników.

  • Użytkownik Lils
    · 16 lip 2014

    ZicO: Jak dla mnie nie powinno być wglądu w prywatne wiadomości użytkowników.


    A jest wgląd..? O.o -,^
    W takim razie popieram..

  • Użytkownik nemfer
    · 16 lip 2014

    Lils: A jest wgląd..? O.o -,^W takim razie popieram..


    Yyy... Nie... Nie ma wglądu

  • Użytkownik ZicO
    · 16 lip 2014

    Zdarzył się pewien incydent, przez który były zablokowane dwie osoby, bo wymieniały poglądy na temat pewnej pani z lola w prywatnych wiadomościach. O wglądzie słyszałem już wcześniej, ale po zdarzeniu wolę, żeby nikt nie miał możliwości czytania tego, o czym piszę z ludźmi.

  • Użytkownik nemfer
    · 16 lip 2014

    A może to tylko Admini mają wgląd??  Albo cza być jakim VIPem (czyt. hakerem) żeby mieć dostęp... Bo ja takiej opcji nieposiadam

  • Użytkownik Mattunel
    · 16 lip 2014

    ZicO: Jak dla mnie nie powinno być wglądu w prywatne wiadomości użytkowników.



    Tylko administracja zapewne ma, w celach bezpieczeństwa.
    Użytkownik nie może mieć! Jak sama nazwa mówi PRYWATNA wiadomość.

  • Użytkownik Mattunel
    · 16 lip 2014

    A co do tego, że administracja może patrzy.. Jakoś to, że czytają wasze SMS'y w USA/Anglii albo jesteście nagrywani w sklepie wam nie przeszkadza :p

  • Użytkownik redakcja
    · 16 lip 2014

    ZicO: Zdarzył się pewien incydent

    Z tego co mi wiadomo, użytkownik został zablokowany za obrazę jednego z moderatorów na hydpark, a nie prywatne wiadomości.  

    BTW

    Wgląd do prywatnych rozmów ma tylko administracja, rozmowy nie są przekazywane ani upubliczniane. Dziennie jest wymienianych kilka, kilkanaście tyś. wiadomości. Tylko w skrajnych przypadkach używamy wyszukiwarki albo indexu wątków. Generalnie widzimy wszystko, nawet gdy ktoś komentuje swoje opowiadania po wylogowaniu, z innego nicku. Wyobrażacie sobie, że są osoby, które potrafią minusować 20 opowiadań z rzędu w 2-5sekundowcyh odstępach czasu (tzn. nie czytając ich). Takie oceny są anulowane. Jest wiele innych incydentów, o których nie będę pisać. Hejterzy i hipokryci są szybko odsiewani. Bywają tak aroganccy, że po wszystkim potrafią zapytać "dlaczego moje konto zostało zablokowane". Wolność nie jest przyzwoleniem na ociężałość umysłową.

  • Użytkownik Mattunel
    · 16 lip 2014

    Redakcja: BTW  Wgląd do prywatnych rozmów ma tylko administracja, rozmowy nie są przekazywane ani upubliczniane. Dziennie jest wymienianych kilka, kilkanaście tyś. wiadomości. Tylko w skrajnych przypadkach używamy wyszukiwarki albo indexu wątków. Generalnie widzimy wszystko, nawet gdy ktoś komentuje swoje opowiadania po wylogowaniu, z innego nicku. Wyobrażacie sobie, że są osoby, które potrafią minusować 20 opowiadań z rzędu w 2-5sekundowcyh odstępach czasu (tzn. nie czytając ich). Takie oceny są anulowane. Jest wiele innych incydentów, o których nie będę pisać. Hejterzy i hipokryci są szybko odsiewani. Bywają tak aroganccy, że po wszystkim potrafią zapytać "dlaczego moje konto zostało zablokowane". Wolność nie jest przyzwoleniem na ociężałość umysłową.



    No i dziękujemy ^^

  • Użytkownik nemfer
    · 16 lip 2014

    Redakcja: Dziennie jest wymienianych kilka, kilkanaście tyś. wiadomości. Tylko w skrajnych przypadkach używamy wyszukiwarki albo indexu wątków. Generalnie widzimy wszystko, nawet gdy ktoś komentuje swoje opowiadania po wylogowaniu, z innego nicku. Wyobrażacie sobie, że są osoby, które potrafią minusować 20 opowiadań z rzędu w 2-5sekundowcyh odstępach czasu (tzn. nie czytając ich). Takie oceny są anulowane. Jest wiele innych incydentów, o których nie będę pisać. Hejterzy i hipokryci są szybko odsiewani. Bywają tak aroganccy, że po wszystkim potrafią zapytać "dlaczego moje konto zostało zablokowane". Wolność nie jest przyzwoleniem na ociężałość umysłową.

    Również się przylączam do podziękowań

  • Użytkownik Jabber
    · 17 lip 2014

    Hmm, a ja bym zaproponował sprecyzowanie kategorii opowiadań.
    Na dziś mamy takie kategorie jak:
    - Erotyczne
    - Horrory
    - Kryminalne
    - Miłosne
    - Przygodowe
    - Śmieszne
    - Sny
    - Szkolne

    Po pierwsze, ale może to mało ważne, wpisałbym je w formie pojedynczej. Czyli przykładowo: erotyk, horror, kryminał. Po drugie przyczepiłbym się do nazwy miłosne. Nie ma takiego gatunku literackiego jak miłosne - jest romans. Miłosne brzmi trochę nieprofesjonalnie i niesprecyzowanie. No ale jak kto woli. I teraz tak:

    - Zamiast kategorii szkolne, mogłaby powstać kategoria młodzieżowe.
    - Zamiast kategorii śmieszne, mogłaby powstać kategoria komedie
    - Dodać dość popularny gatunek literacki - dramat. Odczuwam, że przy dodawaniu opowiadania jest bardzo mały wybór kategorii. Mimo że opowiadanie zawiera jakiś wątek miłosny, nie oznacza od razu, że opowiadanie jest tylko miłosne. Przez to ograniczenie odczuwam, że wszystko możliwe ląduje w kategorię miłosne i trudno coś potem dla siebie w niej znaleźć.
    - Zamiast kategorii sny, który brzmi dla mnie komicznie, mogłaby powstać kategoria pamiętnik/dziennik.
    - Do tego mogłaby powstać kategoria inne, dla tych, którzy nie umieją sprecyzować gatunku swojej historii, bądź kategoria felieton, dla tych, którzy chcieliby podzielić się swoim zdaniem na jakieś tematy, stworzyć mini bloga czy poczuć się jak redaktor kolorowego pisma.

    Myślę, że zmiany nazw kategorii i dodanie nowych zwiększy wybór na tej stronie, zarówno dla czytelników jak i twórców. Nowe i moim zdaniem rozszerzone kategorie zachęcą twórców do pisania. Przykładowo dzienniki brzmią o wiele atrakcyjnie niż sny. Czy też zamiast szkolne to młodzieżowe. Osoba-twórca napisze coś z myślą o i dla młodzieży, a nie tylko o wydarzeniach w szkole. Nawet w empiku mamy dział dla młodzieży, a ta przewyższa na tej stronie aktywnością pisarską. Zresztą sama kategoria szkolne odrobinę odpycha, bo to w końcu szkoła, a tym bardziej w wakacje.

    Poważniej zastanowiłbym się nad zmianą nazwy miłosne na romans. No i oczywiście wymagane byłyby oczy dookoła głowy administratorów/moderatorów, którzy sprawdzaliby dodane utwory i sprawdzali, czy aby na pewno pasują do wybranej kategorii. Wybierając pozycję dramat, nie chciałbym natknąć się na jakąś dobrą komedię i odwrotnie.

  • Użytkownik Mattunel
    · 17 lip 2014

    No ale przecież lol24 nie opiera się tylko na opowiadaniach :]

    Administracja nie może się w 100% skupić tylko na tym dziale.

  • Użytkownik Jabber
    · 17 lip 2014

    Nie twierdzę, że się opiera. Ale skoro jest to jedną z kategorii tej wspaniałej strony, to niech jakoś wygląda :]

  • Użytkownik Misia
    · 17 lip 2014

    Jabber:  - Zamiast kategorii sny, który brzmi dla mnie komicznie, mogłaby powstać kategoria pamiętnik/dziennik.



    Przecież dziennik to zupełnie inna kategoria niż opisywanie swoich snów, nie uważasz? :> Można dodać dziennik/pamiętnik , ale bez kasowania snów. ;>

  • Użytkownik Jabber
    · 17 lip 2014

    Oczywiście, że tak. Zaproponowałem tak, żeby nie było też nie wiadomo ile nasranych kategorii. To tylko luźne propozycje, bo i tak zrobicie po swojemu. Nawet nie wiem, po co ktoś opisuje swoje sny, no ale mniejsza :smile: Można dodać, można nie dodawać. Wszystko zależy od Was :)

  • Użytkownik Misia
    · 17 lip 2014

    Redakcja:  Z tego co mi wiadomo, użytkownik został zablokowany za obrazę jednego z moderatorów na hydpark, a nie prywatne wiadomości.   BTW  Wgląd do prywatnych rozmów ma tylko administracja, rozmowy nie są przekazywane ani upubliczniane. Dziennie jest wymienianych kilka, kilkanaście tyś. wiadomości. Tylko w skrajnych przypadkach używamy wyszukiwarki albo indexu wątków. Generalnie widzimy wszystko, nawet gdy ktoś komentuje swoje opowiadania po wylogowaniu, z innego nicku. Wyobrażacie sobie, że są osoby, które potrafią minusować 20 opowiadań z rzędu w 2-5sekundowcyh odstępach czasu (tzn. nie czytając ich). Takie oceny są anulowane. Jest wiele innych incydentów, o których nie będę pisać. Hejterzy i hipokryci są szybko odsiewani. Bywają tak aroganccy, że po wszystkim potrafią zapytać "dlaczego moje konto zostało zablokowane". Wolność nie jest przyzwoleniem na ociężałość umysłową.

    Podbijam. ;)

    Mattunel: A co do tego, że administracja może patrzy.. Jakoś to, że czytają wasze SMS'y w USA/Anglii albo jesteście nagrywani w sklepie wam nie przeszkadza :p

    Ogólnie pokaż mi , gdzie teraz nie ma kontroli/moderacji...
    Bulwers tu nic nie zmieni niestety.

  • Użytkownik Mattunel
    · 17 lip 2014

    Misia: Podbijam. ;)Ogólnie pokaż mi , gdzie teraz nie ma kontroli/moderacji...



    Znam takie, ale czy ja gdziekolwiek pisałem, że mi to przeszkadza? o.O

    Przecież napisałem, że to bardzo dobrze :>

  • Użytkownik Misia
    · 17 lip 2014

    Mattunel: Znam takie, ale czy ja gdziekolwiek pisałem, że mi to przeszkadza? o.OPrzecież napisałem, że to bardzo dobrze :>


    A gdzie ja napisałam, że Ci to przeszkadza? :D
    Ogólnie się odniosłam do wszystkich oburzonych z pytaniem retorycznym. Sorki zatem , że akurat Ciebie zacytowałam. :D

    Ja też myślałam , że takie znam ale się srogo pomyliłam. :ninja:

  • Użytkownik redakcja
    · 17 lip 2014

    Jabber:



    Kategorie: erotyczne i miłosne są nie do ruszenia. Kategorie to nie tagi, w katalogu znajdują się "opowiadania" liczba mnoga, liczba pojedyncza nazw kategorii nie zawsze jest odpowiednia, odsyłam do zapoznania się z "SEO". Co do reszty kategorii szkolne<-młodzieżowe, pamiętniki, dramat, felietony, inne.  Jestem za.

  • Użytkownik Jabber
    · 17 lip 2014

    Jestem niezmiernie wdzięczny <3

Zaloguj się aby dodać post. Nie masz konta? Załóż konto za darmo.