Matka znęca się nad dzieckiem

Matka tłucze dziecko poduszką. Udostępniajcie to niech zabiorą jej dziecko!

94%1616
electret

opublikował wideo w kategorii dramat.

41 komentarze

 
  • SFINKS

    Dziecko bylo skutkiem gwaltu, zyje i jest w rodzinie zastepczej. Matka zostala skazana na 18 miesiecy wiezienia i ma prawo starac sie o powrot dziecka do niej

  • Lolito

    Dla inf to dziecko nie przeżyło zmarło

  • Acocieto

    Świnia pieprzona ja ją tak zaraz potraktuje tylko że nożem 😛😈🔪

  • Banan8293

    Jak można tak traktować kochane bobaski co ono jej zrobiło

  • Emilia12345

    Co za potwór ona jest nienormalna takie rzeczy robić małemu dziecku

  • Angela952

    Zrobił ktoś z nią porządek?

  • Karla

    Mam nadzieję że to Kurowski trafi na swego !!! Że kiedyś psy rozerwą ja żywcem nie ma litości dla takich zwyrodnialców !!! Kara śmierci za śmierć dziecka bo inaczej nie będzie dobrze na świecie !!! Bo takie kurwy będą czuły się bezkarne !!! A w więzieniach to trzeba jeszcze dać im żreć !!! Niech zdychają w męczarniach za te biedne maleństwa które bronić się nie mogą 😭!!!!

  • Karla

    Zabić ta szmatę i wszystkie które się temu przyglądały nie rozumiem gdzie są służby odpowiednie od tego !!!

  • Gelo

    Oby K..wa umarła w meczarniach... sam bym pi...de tlukl aż do śmierci...  
    Biedactwo ledwo co dycha z tego płaczu i strachu...  
    Płacze i krzyczy bo boli A kurwa bije bo maluch płacze...  

    Zabrać dziecko to 1  

    2 to ciągnąć po asfalcie przez całe miasto aż umrze kurwisko

  • Zubi

    Wpi**dół dla takiej matki

  • Raalf

    Piepszona szmata 🤬

  • fajnaaa

    na policji już zgłoszone :'=))

  • mama

    Boże

  • Ja

    Zabić taka krowe

  • Kali

    Takiej kur..e to tak wjeb..c zeby sie nie pozbierala

  • nirznany

    Taka suke to bym tak doprowadzila ze szok sama musisla by sie wieszac nie dala bym jej zycia tez bym tak z na robila jak ona z dzieckiem

  • ROKICK_54

    Co to za szmata, najchętniej bym jej wpierdoliła. Co za tępy chuj!

  • Mama

    To jest pierdolo.... potwór!!! Boże dlaczego dzieci muszą cierpieć przez takie szmaty... Gdybym dorwała ją w swoje ręce....

  • Ja2

    Wlecialabym i zabila, roz... bym jej leb o sciane chce przeciwnika ? Niech stanie przed  kobietami ktore widzialy ten film sz.m...a....ta jak jest chora psychicznie to zamknac w 4 scianach z drzwiami bez klamki

  • Ja

    Dajcie jej namiary błagam was

  • Ja

    To dziadostwo zajebane szmacisko

  • Ja

    Co za suka. Zajebac taka to malo!!!

  • john

    ku*wa jeb*na

  • Mj

    Co za szmata! Bić dziecko za to, że płacze? Ona jest chora!

  • ja

    No i bardzo dobrze niech ma za swoje glupi bahor.

  • john

    @ja ty hu*u jeb*ny czy ku*wo na rope

  • gizmo

    @ja na odpowiedz dla deb*la o nicku JA....ty to masz zryty leb deb*lu badz debilko jak mozna po obejrzeniu takiego filmu napisac cos takiego.Jja bym ubila ta dziwke co zneca sie nad tym biednym dzieckiem i gdzie niby ten bog ktory potwory ochrania a dieciatka niszczy.wyrwac na zywca takiej suce macice.

  • Ja

    @ja Kolejna suka

  • Ja2

    @Ja zrob cos dla ludzkosci i usun swoja osobe z tego swiata, ludzkosc nie potrzebuje ameb  umyslowych takich jak ty  :|

  • Nai

    Jeb..a hinduska. Pierwszy raz widziałem coś takiego.

  • ;pikk

    jaka szmata ****ona

  • michał

    Jak miałem wypadek samochodowy, to pewien Policjant powiedział mi, że ludzie to kur...y gorsze niż zwierzęta. I miał chłop 100% rację. Zwróćcie uwagę, że w pokoju oprócz biednego dziecka i tego czegoś co je bije jest jeszcze jedna dorosła osoba. Dlaczego na to patrzy i nie reaguje ? Jest tam też jeszcze jedno dziecko. Czy ono też coś takiego przechodziło ?  
    Jestem za karą śmierci w sposób najmniej humanitarny. Bo za coś takiego żadna inna kara nie będzie odpowiednia.

  • Sweetie

    @michał to jest drugie dziecko tylko starsze

  • elo

    za**** bym ta matke golymi rekami   po**** suka co to dziecko winne jest. masakra dozywocie i wiezienie z zaostrzonym zygorze **** jej wlep

  • aga

    Brak slow. Niektore osoby nie powinny zostac matkami. Tyle kobiet chcialoby miec dzieci a nie moze. Poprostu masakra.

  • syl

    Jak można się dowiedzieć, gdzie jest teraz to dzieciątko ? W jednym a art czytałam, że trafiła do więzienia na 18-mcy ale było to w 2012 roku więc z pewnością jest na wolności. Jak można się dowiedzieć gdzie teraz jest to dzieciątko ? Nie mogę przestać płakać :((((

  • gość

    to nagranie z 2011 roku matka w więzieniu a dziecko trafiło do rodziny zastępczej

  • xsx

    **** ukamieniować spalić. Na grobie bym jej srał 3 razy dziennie ran po poludniu i wieczur! Dla takiej s****synskiej za****j szmaty nie ma miejsca na świećie! Kula w tył głowy albo na pala dziwke!

  • ANKA

    CZY TO DZIECKO ZYJE

  • Madziaka767

    Jak mozna tak znecac sie nad dzieckiem, płakać sie chce.

  • j.mack

    to jest straszne! sama mam synka w podobnym wieku I sie poplakalam ogladajac to,Jak mozna cos takiego robic swojemu dziecku.najgorsze jest to ze wyglada na to,ze matce to sprawia przyjemnosc bije dziecko nawet gdy on przestaje plakac  I probuje sie uspokoic.Nie wiem dlaczego ludzie jak ona maja dzieci,,,strasznie smutne

  • ixo

    pewnie dzieciaczek już nie żyje  tylko dlaczego musialo przejść przez takie tortury jaką trzeba być bestią by coś takiego zrobić KOCHANE MALEŃSTWO .taką matke zabić to mało

  • lilia

    szmate  zniszczyc

  • dag

    czy ktoś cos z tym zrobił?poniosla ona kare?

  • szok

    co za k****a
    brak słów