Matka leje pasem 12-letnią córkę, bo ta rozbierała się na Facebooku

Film nagrany na wyspie Trynidad wstrząsnął mieszkańcami Karaibów.

95%3939
Xale

opublikowała wideo w kategorii dramat.

12 komentarze

 
  • Miami warunkowo 1 aluminium alunia

    :armscrossed: anonim pałac an i niech latają :ciuch:

  • Annna

    Lekkie lanie.  Powinna dostać w tyłek

  • tralalala

    dobrze dostała pasiutrem

  • qweqwe22

    bez przesady.... takie lanie to nie lanie...

  • rampampam

    nie powinna jej lac po lbie i szyi w zadnym razie, mogla by jej cos zrobic. zreszta bicie od brzucha w góre to jest straszne barbarzynstwo.
    ja na miejscu tej matki wzialbym kabel od prodiża zgiął na 2 czesci i lał po plerach, po pupie i nogach az by miala regularne kolorowe krwiste wyrazne tęgie pregi od pasa w dół (najlepiej zeby odstep miedzy jedna a druga prega wynosil ok. 5mm i zeby nogi, pupa i plery byla cala nimi pokryta) i zeby wyla w nieboglosy to bym przestal (tak ze 100 kabli trzeba w lac), sam w dziecinstwie za sredniej wagi przewinienia mialem ok. 10 kabli (zdecydowanie za malo) no i pamietajmy ze kabel robi sine krwiste czerwono-fioletowe pręgi, odbijając się na skórzę pętęlke zostawia na skorze dwie wyrazne pregi - gdy tylek, plecy i nogi są całe w cięgach i siniakach nalezy wziac trzcinke/dyscypline/palcat i musnac tak ze 25 razy. potem dac odpoczac dzieciakowi kazac mu potem stac przez 5 godzin w kącie prosto na baczność a za kazdy ruch choc o centymetr wlepic z 50 pasow i liczyc czas od poczatku pregi znikna po dwoch/trzech miesiacach, do tego czasu bardzo ciezko bedzie siadac (przez pierwsze trzy/cztery dni bedzie to wogole nie mozliwe) (a wiec dziecko bedzie pamietalo o laniu i pewnie przez najblizsze pol roku nie popelni zadnego występku, a jak popelni to powtorka z rozrywki, tym razem 200 kabli zalecam i z kazdym laniem coraz wiecej, wtedy na 10 laniu powinna miec 1000 kabli łącznie + 250 trzcinek/dyscyplin/palcatow) no i by juz nigdy w zyciu nic zlego nie zrobila i dobrze zreszta, po co ma grzeszyc. i jeszcze trzy sprawunki:
    1.) przed laniem spryskaj corke/syna wodą (wtedy mocniej boli, a jak nie chcesz bagna zrobic to natrzyj plecy cebulą/czosnkiem czy czyms w tym stylu), każ rozebrac wszystko procz majtek i stanika (nie wolno odslaniac ich miejsc intymnych, to bardzo wielki grzech, zreszta lanie bylo by za mocne na gołą pupe, tu liczy sie ilosc a nie sila, a tak przez majteczki bylo by mocno ale nie za mocno ;))
    2.) po laniu każ przeprosic pod grozbą kolejnego, mocniejszego lania, przytul, popros o przebaczenie, wytlumacz ze to w dobrej woli, kaz umyc sie dzieciakowi i spojrzec, jak ma solidnie obrobione cielsko (zeby na dluzej pamietalo)
    2.) dzieki ze wytrwales do tego momentu, lej mocno i sie nie boj, tylko jak by krew leciala, cos sie uszkodzilo to przerwij ;)

  • Annna

    @rampampam zgadzam się. Nie wolno bić od pasa w górę, bo mozna zrobić krzywdę. Jeśli zasłuży to tylko w pupę .ja byłam bitą tylko w tylek i rodzice bili mnie jak piszesz. Po wszystkim musiałam przeprosić i podziękować. Często potem stałam w kącie raka zbita

  • Annna

    @rampampam pkt.2 tak

  • rampampam

    nie powinna jej lac po lbie i szyi w zadnym razie, mogla by jej cos zrobic. zreszta bicie od brzucha w góre to jest straszne barbarzynstwo.
    ja na miejscu tej matki wzialbym kabel od prodiża zgiął na 2 czesci i lał po plerach, po pupie i nogach az by miala regularne kolorowe krwiste wyrazne tęgie pregi od pasa w dół (najlepiej zeby odstep miedzy jedna a druga prega wynosil ok. 5mm i zeby nogi, pupa i plery byla cala nimi pokryta) i zeby wyla w nieboglosy to bym przestal (tak ze 100 kabli trzeba w lac), sam w dziecinstwie za sredniej wagi przewinienia mialem ok. 10 kabli (zdecydowanie za malo) no i pamietajmy ze kabel robi sine krwiste czerwono-fioletowe pręgi, odbijając się na skórzę pętęlke zostawia na skorze dwie wyrazne pregi - gdy tylek, plecy i nogi są całe w cięgach i siniakach nalezy wziac trzcinke/dyscypline/palcat i musnac tak ze 25 razy. potem dac odpoczac dzieciakowi kazac mu potem stac przez 5 godzin w kącie prosto na baczność a za kazdy ruch choc o centymetr wlepic z 50 pasow i liczyc czas od poczatku pregi znikna po dwoch/trzech miesiacach, do tego czasu bardzo ciezko bedzie siadac (przez pierwsze trzy/cztery dni bedzie to wogole nie mozliwe) (a wiec dziecko bedzie pamietalo o laniu i pewnie przez najblizsze pol roku nie popelni zadnego występku, a jak popelni to powtorka z rozrywki, tym razem 200 kabli zalecam i z kazdym laniem coraz wiecej, wtedy na 10 laniu powinna miec 1000 kabli łącznie + 250 trzcinek/dyscyplin/palcatow) no i by juz nigdy w zyciu nic zlego nie zrobila i dobrze zreszta, po co ma grzeszyc. i jeszcze trzy sprawunki:
    1.) przed laniem spryskaj corke/syna wodą (wtedy mocniej boli, a jak nie chcesz bagna zrobic to natrzyj plecy cebulą/czosnkiem czy czyms w tym stylu), każ rozebrac wszystko procz majtek i stanika (nie wolno odslaniac ich miejsc intymnych, to bardzo wielki grzech, zreszta lanie bylo by za mocne na gołą pupe, tu liczy sie ilosc a nie sila, a tak przez majteczki bylo by mocno ale nie za mocno ;))
    2.) po laniu każ przeprosic pod grozbą kolejnego, mocniejszego lania, przytul, popros o przebaczenie, wytlumacz ze to w dobrej woli, kaz umyc sie dzieciakowi i spojrzec, jak ma solidnie obrobione cielsko (zeby na dluzej pamietalo)
    2.) dzieki ze wytrwales do tego momentu, lej mocno i sie nie boj, tylko jak by krew leciala, cos sie uszkodzilo to przerwij ;)

  • Januari dobry ciche mapa wymiotowan

    11000900

  • Januari dobry ciche mapa wymiotowan

    L0L24 :krzeslo:

  • Roki

    Leje??? To nie lanie tylko katowanie 60 pasiorów dziewczyna dostala.  Rany i pręgi  na ciele zniknęły  zostala rana którą  będzie  miała  do końca życia ...to rana   na duszy już  samo oglądanie tego sprawia ból.  Nie życzy  się  źle ale mamusia  niech zostanie na starość sama . Można przyjąć  12 - 15 pasów  co sama przeszlam 2 razy ale to podchodzi pod kodeks prawa .

  • Darooo

    @Roki  lepiej żeby zaszła w ciaze w wieku 12 lat

  • Ilona20

    Za mało jej wtłukła, mago powinna oberwać

  • Ala

    Jak się rozbierała to Matka powinn jej kazać się rozebrać I naga potzadnie stłuc

  • ruda-kita

    To syraszne