Poezja - str 28

  • Przepraszam E.S

    Czego byś żałował, gdybyś nagle umarł? Co jeśli umarłaby najbliższa ci osoba? Gdybyś nagle wrócił z pracy a tu nagle.. umarł I nie jest najgorsze to, że umarł ...

  • Światło i ciemność

    Zawsze jest najciemniej przed wschodem słońca Pytanie tylko - kiedy nadejdzie wschód słońca Niektórzy rodzą się w blasku, Szczęśliwi, zmieniają wszystko. Drudzy ...

  • Porcelanowa Księżniczka

    Na spokojnej tafli magicznego oceanu Los patykiem wymalował spienione fale Zaniosą gdzieś papierową łódkę A w niej Porcelanowego Króla córkę Wiatr zawiał, przyniósł ...

  • Umieszczę Cię

    Umieszczę Cię... Umieszczę Cię z tyłu, Gdzieś za mną, Byś była bezpieczna, Ma Panno. Lecz jak z tyłu buziaka Dostanę? I jak w sercu zaleczysz Tę ranę? Umieszczę Cię ...

  • Ciepła zimowa noc

    (Polecam zajrzeć, publikuję tam różne rzeczy i serdecznie zapraszam do podsyłania jakichkolwiek prac artystycznych. :) {link usunięty przez moderatora}) Stałem na peronie ...

  • Pozwól, że spojrze.

    One są jak jezioro. Tonę. To płomyk nadziei, przystanek spokoju. Pozwól mi się zanurzyć, a już więcej nie wypłynę. Raz jeden, ten pierwszy i ten ostatni. Niech ogień ...

  • Hej, chłopczyku!

    Hej, chłopczyku! Tak, do ciebie mówię Podejdź tutaj na chwilkę Przyzywam cię samym spojrzeniem Poczęstujesz mnie papierosem? Uratujesz damę w potrzebie? Mam swoje, ty o ...

  • Tęsknię. Do M****

    Wbrew pozorom by kogoś stracić, nie potrzebujemy do tego śmierci. Czasem tracimy osobę, gdy zmienia ona szkołę, wyprowadza się do innego miasta, kraju. Bywa również, że ...

  • Sosna

    W ciemnym lesie mała sosna szumi Czemu nikt mnie nie przytuli? Dookoła gęsto modrzewie rosną Co dzień śmieją się z inności sosny Większe igły, inne szyszki Jesteś ...

  • Dada deszcz

    Burza. Burza mnie uspokaja. Daje mi to czego nie da mi trawa. Deszczu fasada napiera a krople łomoczą spadając na ziemie istotnie zmieniając pojęcie mieszczan o wodzie do ...

  • Bieg

    Długo się powstrzymujesz Nie, może nie warto Ale w końcu zaczynasz biec Na początku wolno, niechętnie Potem odczuwasz satysfakcję TAK BIEGNĘ! Pojawiają się pierwsze ...

  • LOL24

    TAK... Z NUDÓW! Lol to portal dobrze znany, odwiedzany i kochany, lecz niestety, wspomnieć muszę, że czasami kole duszę. Są tu różne opowieści, ilość w głowie się nie ...

  • ODA DO WYZYSKU 2

    Budzik dzwoni, piąta rano, bardzo ciemno na podwórku, znowu musisz wstać do pracy, żeby stać w tym nudnym sznurku. Ruszasz dupę z marudzeniem, półprzytomny, pijesz kawę ...