Felietony - str 2

  • Polska rzeczywistość

    " Reinhard Petzold, który od 30 lat zajmuje się wprowadzaniem firm niemieckich na polski rynek, w jednej ze swoich wypowiedzi dla portalu kurt.digital powiedział, że „Niemcy ...

  • Utajniona Expertyza dotycząca rurociągów w Warszawie

    " Ratusz wiedział o stanie rurociągów pod Wisłą na długo przed awariami Inspekcja kolektora „Czajki” z udziałem prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego (fot. UM ...

  • Proroctwa , wróżby i przepowiednie.

    "Wstrząsająca przepowiednia zakonnicy. Mówi o Chinach i Polsce. Siostra Łucja dos Santos z Portugalii należy do trojga ludzi, którzy mieli być świadkami objawień Matki ...

  • INGERENCJA

    "Holenderski parlament wezwał tamtejszy rząd do postawienia Polski przed Trybunałem Sprawiedliwości UE. Holenderska Izba Reprezentantów podjęła uchwałę, w której ...

  • Prawo Islamu

    "19-latek z Indonezji został skazany na publiczną chłostę za przestępstwa pedofilskie. Miał otrzymać 146 uderzeń, jednak nie wytrzymał i zemdlał z bólu. Do zdarzenia ...

  • Marsz Niepodległości 2020

    Tegoroczny marsz Niepodległości ma inną formę niż poprzednie. Ze względu na pandemię część uczestników przemieszcza się samochodami, motocyklami a także rowerami i ...

  • Parlament europejski.

    Jak polscy posłowie uczestniczą w pracach PE. "We wszystkich posiedzeniach plenarnych uczestniczyło dotąd jedynie pięciu polskich europosłów. To Danuta Hübner, Łukasz ...

  • Dywersyfikacja cen gazu.

    Wreszcie jest szansa na uniezależnienie się Polski od dostaw rosyjskiego gazu. "Budowa gazociągu Baltic Pipe idzie zgodnie z planem. Ma zakończyć się w 2022 r. Dzięki tej ...

  • Czego to ludzie nie wymyślą

    Panseksualizm (stgr. πας, παντός – wszystko + łac. sexus – płeć) – termin odnoszący się do ludzkiej seksualności, w szczególności dla oznaczenia jednej z ...

  • OPINIE. O WYBORACH. DZIAŁACZY OPOZYCJI

    1. Jedna z liderek KOD "Magdalena Filiks z Zarządu Głównego Komitetu Obrony Demokracji we wpisie na jednym z portali społecznościowych zaapelowała, by wyborcy opozycji ...

  • Nauczyciele zostali sami.

    Szumne zapowiedzi samorządowców w tym prezydentów dużych miast okazały się kolejny raz obietnicami bez pokrycia. Dopóki było potrzebne zamieszanie przed wyborami, to ...

  • Strajk nauczycieli. Ekonomiczny czy polityczny?

    Nim przeczytacie PRZEDRUK z listu internauty do onetu, parę słów ode mnie. To że nauczyciele powinni godnie zarabiać to chyba każdy rozumie. Moje zastrzeżenie budzą ...

  • Jaki jest sens twojego życia?

    Jaki jest sens twojego życia? Sensem mojego życia jest syn, który jest najważniejszą osobą w moim życiu.Gdy widzę usmiech na jego twarzy, problemy stają się mniejsze a ...