Opowiadania - str 5

  • syndrom rekina

    "Dlaczego ludzie potrafią lepiej umierać niż żyć? Dlatego, że żyć trzeba długo, a umrzeć można prędko" ~ Fiodor Dostojewski w ciągłym pędzie za umykającymi celami ...

  • Wakacje U Chrzestnej

    Był początek lipca, rozpoczynały się wakacje udanym zakończeniem roku szkolnego. Siedziałam w pociągu jadącym do Jeleniej Góry. Miałam spędzić tam cały miesiąc z ...

  • Macocha II

    Kontynuowałam niezbyt etyczny romans z własną macochą, od momentu kiedy po raz pierwszy z nią poszłam do łóżka aby pojechać na weekendową wycieczkę ze znajomymi. Gdy ...

  • Uwiedziona przez nianię II: Majówka

    Majówka, długo wyczekiwany moment aby zaczerpnąć odpoczynku od codziennej pracy i natłoku obowiązków. Tuż po pracy odwoziłam już wówczas czteroletniego syna do moich ...

  • Wysiąść ze snu przed pętlą

    Nieczęsto jeżdżę tramwajem, prawie w ogóle. Dzisiaj miałam odebrać samochód od mechanika i kiedy nie mogłam się dodzwonić na taxi, wybrałam ten rodzaj komunikacji ...

  • w muślinie utkane

    jeszcze się tli na niebie blade słońce a już w oknach mgła rośnie marzną poranki i noce szare już jesień a babie lato misternie utkane w pajączki wciąż pląsa na ...

  • Lustrzane odbicie

    Mieszkam w wojewódzkim mieście w bloku wraz z rodzicami i siostrą bliźniaczką, Bereniką. Na imię mi Bogna, z siostrą zawsze trzymałam się blisko i zawsze sprawiałyśmy ...

  • Pomocny Remek

    Była sobota - wreszcie dzień wolny od szkoły. Siedemnastoletni Remek wyszedł spotkać się ze swoją dziewczyną - rok młodszą Eweliną. Ewelina już wcześniej poprosiła ...

  • Rocznica Ślubu Rodziców: Bratowa

    Przygoda, która mi się przytrafiła nastąpiła niecałe 7 lat temu, czyli kiedy przeżywałam 22 rok życia i w zależności od okazji trwa ona można stwierdzić, że do ...

  • Trenerka 30

    Dwa ostatnie tygodnie roku szkolnego przypominały istne piekło. Uczniowie biegali za nauczycielami, chcąc poprawić stopnie. Nauczyciele starali się im wytłumaczyć, że ...

  • Opowiadania Erotyczne, a aspekty prawne.

    Z racji tego, że Rayonvert pod różnymi nickami, ponownie się zaczął udzielać pod moimi pracami i zaczął odpowiadać na moje komentarze pod randomowymi wrzutkami, pragnę ...

  • Klaps!

    Siedzące w okręgu dziewczyny pełnymi garściami czerpały z dobrodziejstw, jakie zapewniała działka Wójcików. Wdychały zapach świeżo skoszonej trawy, nieustannie ...

  • Emil Zegadłowicz "Szał"

    Gdy mi nagle zarzucasz nogi na ramiona wrzącej w żyłach rozkoszy warem rozogniona – gdy ręce moje, węże oszalałe żądzą, po udach Twych i brzuchu ślepe, gniewne ...

  • Przypadek Michała cz.XXXV

    Bitewny kurz po aferze z Banasiem opadał coraz bardziej. Życie nie znosi próżni, więc w powietrzu uniosły się inne syfy. Inflacje, kryzysy, ujawniano nowe przekręty ...